Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?
jag skulle väldigt upprörd, vet faktiskt inte hur jag skulle göra, men få bort personen så långt som möjligt iaf!
jag skulle väldigt upprörd, vet faktiskt inte hur jag skulle göra, men få bort personen så långt som möjligt iaf!
Skiter väl i om han tänder på barn, kaktusar eller bilbälten.
Pedofiler är inte nödvändigtvis förövare, och förövare är inte nödvändigtvis pedofiler. Många (i vissa undersökningar jag läst till och med majoriteten) av de som förgriper sig på barn är inte pedofiler.
Kan ju ärligt talat säga att även om han inte skulle göra något övergrepp på mina barn, så bara tanken på att han blir sexuellt tillfreds av att se mina barn leka i vattenspridaren eller ligger och solar gör mig sjuk=(
Förstår att man kan stötta på människor varje dag som skulle kunna göra något mot ens barn, men här vet man ju faktiskt vad det är för människa man har att göra med, och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte gjorde allt jag kunde för att skydda min barn mot en pedofil.
Spelar faktiskt ingen roll vem det skulle vara, min egna far.. min sambo eller grannen.
Plus att jag inte tycker att straffen i sverige är dirket hårda och det är inte så svårt att fejka en tillfrisknad!