Men är det verkligen så att ni symboliserar en bikinitopp på en 3-åring som nåt sexuellt? Då skulle jag hellre se att mina barn, 1 eller 4 är gamla, gick klädda i kläder från topp till tå för är det nåt som får igång en äcklig pedofil så är det ju oskuldsfulla, nakna, okvinnliga och omanliga kroppar. Ett barn vill ju många gånger klä sig som sin mamma. Ha samma förkläde som sin mamma när man bakar, leka i klackskor men det kan de inte göra för risken av allvarliga skador, sminka sig vilket jag absolut inte tycker passa ett litet barn. Men en bikinitopp i en härlig färg, kanske med tillhörande söt volang på, är det sååå farligt. Jag pratar nu inte om en trekantsbikini eller med ilägg i för det ses helt fruktansvärt ut. Samma så med stringtrosor för det associerar jag med porr, lättklätt och ohygieniskt. Jag kan också tycka efter ett tag på stranden eller i solen med bara bikinitrosor att en bikinitopp av modell sportöverdel kan vara bra att ta för den ömtåliga huden på bröstkorgen kan vara bra. Jag tycker nog ni som hellre låter era barn va nakna istället för att ta på bikiniöverdel ska tänka en gång extra på de sjuka människor som kan finnas på stranden med deras sjuka, vidriga tankar!