Pappa kontakter?!
grattis.. vi är i ungefär samma sits.. jag o min fru väntar barn i dec.
funderar också på en större bil.. blir väl till hösten misstänker jag..
var i landet finns ni då?
grattis.. vi är i ungefär samma sits.. jag o min fru väntar barn i dec.
funderar också på en större bil.. blir väl till hösten misstänker jag..
var i landet finns ni då?
inga fler som ska bli pappa?
ok. ni har tagit reda på vad det blir. det vill jag också göra. får väl reda på det när vi ska göra kub testet. jag är 30 och bor i Gävle. men nu väntar man bara på att få se magen börja växa. nu har mest brösten vuxit, men dom är så ömma att man inte kan ta på dom, tyvärr. :)
vecka 9 tror jag, så det är tidigt än. mkt kan hända. har ni något namn än?
vi har tänkt ta bilder. kan vara trevligt att ha.
det är iaf otroligt häftigt med allt som har med graviditeten att göra.. hur fostret växer mm... bara längtar tills man kan få gå runt med barnvagn o njuta av livet..
förstår att man blir rörd när det kommer till den här biten.. jag blir rörd när man tänker på det, senkänner jag att jag älskar min fru mer o mer hela tiden också.. kan inte bli så mkt bättre just nu. förrutom semester då :)
jag kan bara tala för mig sj, men jag har inte förstått hur häftigt allt är med en gravid tjej.. hur känslorna är mm..
hur det växer.. vi hade ett tidigt ultraljud och när vi fick se att det var 17mm o att man fick se hjärtat slå.. då kändes det mer på riktigt.. men det var riktigt härligt..
idag så har vi varit och gjort ett cub-test. det var så häftigt att se den lille bebben hoppa o studsa där inne i magen.. det känns så mkt mer verkligt nu när man får se den på bild.. kunde se armar o ben mm.. skithäftigt.. man blir verkligen rörd av det.. :)
har det hänt något för någon än?
vi börjar närma oss lite smått nu, ca 5 veckor kvar..
det roliga är att jag trodde jag skulle vara den som skulle börja bli lite nervös inför det hela. men frugan hade en massa frågor om målbilder mm.. hon hade läst det i någon bok att det kunde vara bra att ha positiva målbilder o positiva tankar.. så nu har hon blivit nervös.. så det är jag som får lugna henne. trodde det skulle bli tvärtom.. :)
apropå present, jag läste i någon tråd förra året innan jag skulle fylla 30 om någon som hade fått hemmagjorda presentcheckar, så jag sa till frugan att det vore en bra present.. det var checkar på massage med valfri avslutning mm.. så det kan juh vara en trevlig present..