• johlinn

30+ som kämpat mer än ett år för syskon

kotten - ältest är lite trixiga, en del gånger är det svårt att få utslag. Prova minst en cykel till innan du ger upp dem helt!  Jag testade på eftermiddag/kväll för o få ungefär samma tid på dygnet, det ska jag nog göra den här gången också. i övermorgon är det dags...  

Just nu känner jag så starkt att vi är på gång, hoppas känslan stämmer

• johlinn

På rul med e blev jag framflyttad 17 dagar. Jag vägrade säga att jag var i v 17 när jag redan nått v 19 enligt mina egna beräkningar, så jag sa att jag var i v19 i 3 veckor...

• johlinn
    Kotten7381 skrev 2011-11-07 13:42:55 följande:
    johlin - stort lycka till med testandet!! =)

tack Jag ska köra kvällstid. Är så trött på morgnarna att jag lätt glömmer annars!

Sambon har inget emot mer sex än vi har nu. Men ibland tackar han nej  Vi behöver nog öka takten för att det ska ta sig, det verkar inte räcka för oss med 1-2 ggr i veckan. När vi försökte med E. var det iaf 2-3 ggr i veckan oftast.  Onekligen är vi tröttare nu än tidigare...
  • johlinn

Pixan - tråkigt! Har oxå haft så nån gång när nr den varit sen, konstigare mens med massa slemhinna i...

• johlinn

upp i det blå - skönt att det känns bättre nu! ska jag skicka ett test till dig

• johlinn

åh vad bra vi4!

Jag är nog en "normaltestare" skulle jag tro  

ältestdag 2 och inget utslag ännu. Vi får se, jag är ju lite ojämn i mina cykler... Hoppas på utslag lite senare i veckan eftersom sambon är jätteförkyld!      

Svar på tråden 30+ som kämpat mer än ett år för syskon