• cicci85

Vilket bakåtvänd bilstol

Jag skulle välja Multi-techen, den är rymligare. Är väldigt nöjd med vår! Den är mycket högre i ryggen än vad freewayen är så jag skulle sätta -07:an i multi-techen och ha bebben i freewayen.

Egentligen skulle jag köpa en twoway till 07:an så hon kan åka bakåtvänd ännu längre tid, det är den stolen som funkar bakåtvänd längst tid.

• cicci85
    2små2stora skrev 2011-05-04 19:21:48 följande:
    Men även om jag sätter bebben i freewayen kan jag inte sätta den fram, det är till stolen fram jag ska ha en bilstol.  07 sitter i bak fördelen med en stor bil med ställbara ryggstöd i bak är att det finns gott om plats i baksätet
    Okej, så du måste ha en stol med stödben för att kunna ha i fram? Då skulle jag köpa en multi-tech, om du ser sidospegeln, jag ser den inte om jag har den i fram på min bil... Kan hända att hi-wayen funkar bättre då, men jag tycker den är så trång, men å andra sidan är min son rätt så stor...
  • cicci85
    2små2stora skrev 2011-05-04 19:40:00 följande:
    Ja, min är inte så stor 8 mån och 68 cm lång.

Är Hi-way mycket mindre än freeway? den ryms 4 åringen utan problem i med vinterkläder.
    Nej, jag tror hi-wayen är lite större än freewayen Okej, men dåså, min son hade hela huvudet över kanten på freewayen när han va 4,5 år...
Svar på tråden Vilket bakåtvänd bilstol