Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-20 13:44:08 följande:
    Nu spelar du dum va?
    nej det lämnar jag åt dig .. du gör det så bra !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    sumpbävern skrev 2011-07-20 13:47:16 följande:
    Gammalmodig? Nu skrattar jag på allvar här hemma Skrattande. Jag brukar få skäll för att jag provar ställningar som inte  ens porrbranschen har listat ut än.
    T.M.I
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-07-20 13:48:36 följande:
    Asså han är bara så frustrerad för att han inte kan få mig och han vill ha mig så mycket att han kvider.
    Normalt sett fungerar män så. Det de inte kan få sucktar de efter och är de dessutom retarderade så yttrar detta sig i att de försöker förolämpa gudinnan ifråga.

hahahah jo så är det så klart !
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 13:48:50 följande:
    De är bakåtsträvande.
    De vill inte ha analsex, bondage, homosex, gruppsex eller ens lite hederlig oralsex.
    då blir det ganska trist i sänghalmen med andra ord ..
  • TheCoopers
    sumpbävern skrev 2011-07-20 13:55:47 följande:
    Jasså? Antagligen ser damerna här bilden av en knätofsförsedd man med mittbena spelandes Evert Taube-låtar på sin välklippta gräsmatta i ett etniskt svenskt rikemansområde. Samt har aldrig ens tänkt tanken på andra ställningar än missionären kl. 19:30 lördag kväll.
    Jodå jag tror nog du kan hetta till det ibland med lite Doggystyle på fredagskvällen efter ni har haft "etnisk afton" med Tacos
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 13:59:39 följande:
    Doggy är så ghetto...
    mmmmm
  • TheCoopers
    Inima skrev 2011-07-20 14:00:51 följande:
    Ursäkta om jag avbryter. Men jag är fan nära på att avregga mig as we speak.
    Vaffö?
  • TheCoopers
    Inima skrev 2011-07-20 14:04:37 följande:
    Jag blir bara så trött på alla jäkla påhopp som viner varje dag.
    Jag ser ingen tjusning ed att debattera om man ska bli kallad för idiot och nu för 5 minuter sedan så antydde någon att jag skulle vara anorektiker för att jag tycker att Kim Kardashian är kurvig och inte smal.

Tydligen så lever jag i en sjuk värld också.
    Men Kim är ju kurvig ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-07-20 14:09:20 följande:
    Hur gammal är du?

Några seriösa frågor: När började du få främlingsfientliga åsikter? Varför? Vad hände?
    **Hämtar kaffe och jordgubbar **
  • TheCoopers
    Inima skrev 2011-07-20 14:12:42 följande:
    Men helt ärligt, blir inte ni också trötta på detta ibland?

Folk vet verkligen inte när det är läge att hålla käft, som för några dagar sedan var det ett pucko som sade att han eller hon tycker att alla föräldrar som är ensamstående borde ha gjort abort. Jag menar, fine man får ha sin åsikt, men ibland är det läge att hålla foderluckan stängd.

Vet man om att någon kommer bli sårad, eller kan bli jäkligt sårad, så bör man se över om man verkligen måste skriva det.
    hahah jooo man förlorar ju lite respekt för människorna som bor i detta land om man hänger här för mycket och inser att det är pintjockt med rikslyten ..
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...