Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-12 16:47:41 följande:
    Jag frågade Jaded om ni två var IRL-vänner och det sa hon att ni var. Sen frågade jag om ni träffades här eller kände varann sen innan. Hon svarade att ni lärde känna varann här på FL. Sen började hon prata om nåt som jag inte fattade så mycket av (tror jag), men i mina sjuka tankar fick jag upp tanken på er två som älskare eller nåt Drömmer Fast hon ville inte säga för mycket eftersom hon inte ville avslöja så mycket, utan hon väntade nog på att du skulle vara med i tråden.
    Hahahahaha!!!

Nej vi är inte älskare, vet inte varför hon är så kryptisk, hon vill väl att folk ska tro det (love you jäjdäd).
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-12 20:19:05 följande:
    Alltså var är Druttis för i helvete?! Har han kidnappats av en skock blattar och tvingas utstå nån slags ofrivillig kulturberikning genom att lyssna på Beyoncé utan möjlighet att fly?

Wazz gåin´ånn?
    Det senaste plutten sa var att han bor i Eskilstuna Gråter
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-12 20:38:35 följande:
    Om Familjeliv slutar begå övergrepp mot min yttrandefrihet så skulle jag inte försvinna med jämna mellanrum. Lite svårt att förklara för er hur världen fungerar när det inte går att skriva. Hur gör man en arg gubbe? :@
    DU!

Snälla kan du kolla in min katts bakbenshållning?
    Hon äger Sigge, I SÖMNEN...
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-12 21:00:49 följande:
    Men för tusan . . . det där är ju på sin höjd 10% surikat. *besviken*
    Jäjd skrev 2011-05-12 20:57:12 följande:
    Sch! Om de hör dig och ser dig tar de bort dig igen. Då skulle vi ju inte ha någon alls att hacka på här.
    Varför skulle de göra det? Vilken ond människa skulle ta bort mig? Jag är ju bäst.Ja! Jag säger ju att Sverige är ett exempel på ett land med "Soft totalitarianism"!
    Bakbenen Druid...bakbenen.
    Hon ägde frambenen på den första. Nu äger hon bakbenen.
    Case closed.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...