Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 21:25:39 följande:
    Jobbigt att vara ledig ?
    Jag fick lite ångest idag faktiskt. Är totalpank och vetefan vad jag ska göra i en hel jävla månad...
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 21:32:55 följande:
    Spendera pengar tycker jag.
    Läs en bok.
    Ha sex.  
    Har inga pengar alls. Alltså inte ett öre, har tom obetalda räkningar Förvånad
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 21:35:42 följande:
    Men vad GÖR du med dina pengar?
    Ska jag ringa Lyxfällan...? 
    Tre vuxna, en lön
  • MrsAssault
    Skarprättare skrev 2011-09-01 22:33:59 följande:
    Gör en äggdonation. Man få väl lite pröjs för det i alla fall?
    Jag har fan inga ägg att donera nu hahaha eller menar du att jag ska sälja min bebis när han kommer ut?
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-09-02 08:52:55 följande:
      neeej men så kan det väl inte vara ? På riktigt ?

*får ont i magen*
    Vi har pengar som ska skickas hit men de är så jävla slöa, jag blev lovad att de skulle komma senast den 31a så jag fixade lite så att vissa "mindre viktiga" räkningar skulle dras igår, de brukar ju inte bry sig så mkt om det blir en eller två dagar sent, men pengarna har inte kommit ännu.

Jag fick knappt nån lön den här månaden för jag varit sjuk en massa så jag prioriterade typ mat och sånt man behöver för att överleva.. Känns som kreditkort och skit kan vänta eller gå till inkasso. Tror inte de stänger av tv och internet och sånt förrän det är nån vecka sent iaf
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-09-02 13:49:27 följande:
    Åh stackare ! Hoppas pengarna kommer snart !

Annars får någon i ditt hushåll ( inte du ) pimpa ut sig själv hahahhaah
    Jag har sagt åt min man flera gånger att han borde börja fnaska, han skulle kunna tjäna hur mkt pengar som helst
  • MrsAssault
    Skarprättare skrev 2011-09-06 10:10:19 följande:
    Men sötnos, att Sverige drabbas av denna växande internationella kriminaliteten beror ju enkom på invandringen. Bra för oss? Eller liksom, ingår det i kulturberikningen som Mona Sahlin mfl. så hårt vurmar för med batonger, hot och åsiktsregister?
    Men alltså ni är såna jävla pussies! Sverige är skyddad verkstad och har varit aslänge, ju mer vi blir en del av världen med hjälp av internet och tv och FLYGANDE MASKINER (även kallade flygplan) ju mer kriminalitet kommer vi ha här, det är naturligt och human nature. Självklart bidrar invandringen till detta, eftersom fler människor = fler kriminella. Men hur farligt ÄR det egentligen!? Är du rädd? En vuxen karl?? Jag är kvinna och gravid och jag är fan inte rädd, jag jobbar med människor varje dag, både aggressiva galningar och vanligt folk men jag är inte rädd.

Ni nationalister är så satans fega att jag vill kräkas. Och oftast är det män också som skriker högt om detta. SERIÖÖÖÖST.
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-09-06 12:25:31 följande:
    Att det ska krävas en käftsmäll alltså...
    Eller hur. Trött man blir.
  • MrsAssault
    oOOo oOOo skrev 2011-09-06 13:04:25 följande:
    Det är alltid de med minst anlednig att vara rädda som blir räddast, de andra är för upptagna med att göra något åt saken.
    Förstår inte vad du menar nu..
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...