Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-21 23:55:00 följande:
    Kommer ihåg att du nån gång förra året var glad över att du var inne i din andra vecka som före detta rökare. Eller var det mer än två veckor du lyckades lägga av?

Jag har aldrig kunnat sluta mer än några dagar/max nån vecka och det är bara för att maken min inte röker men jag besitter verkligen inte självkontroll när det gäller rökningen. Allt annat kan jag bestämma mig för, sluta eller börja och verkligen hålla mitt löfte men rökning går inte.
    Jag tycker faktiskt om att röka hur dumt/knäpp det än låter.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-21 23:55:58 följande:
    Att vara hemsk i dina ögon Roz, ger mig sömnlösa nätter.
    Jag menar dina åsikter om den aboslut bästa vita rasen för det är väl det ND står för?
    Jag vet inte var jag har dig och det stör mig. Åt ena sidan verkar du vara en helt ok kille som till och med kan vara känslig och snäll men så kommer jag på vilka åsikter ND står för och blir förvirrad.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-21 23:59:55 följande:
    Mmm, känner ju igen det där. Fast många gånger när jag hållit på har jag helt plötsligt tänkt: "vad fan håller jag på med egentligen? Står här och drar in en massa skit samlad i ett och samma objekt, rakt ner i min kropp". Sen rökte jag klart och gick in.
    Jo det gör jag också men what the hell. Jag kommer må tusen gånger värre när jag får mina abstinensbesvär så jag röker hellre.
    Hur många röker du per dag? Här är det tal om max 7-8stycken per dag.
  • I Blackrose I

Jag måste logga ut. Maken ropar men några funderingar som jag tycker är intressant är: Tror ni det är lättare för "blattetjejer" att komma överens med ND/SD-killar än om det var tvärtom?
    Varför är det svårare för "blattekillar" att komma överens med ND/SD-tjejer?
    Jag gick ju som bekant skolan i en jävla byhåla där majoriteten av invånarna var rasister men efter ett tag så var det "okej" mellan mig och killarna men jag har aldrig sett en "blattekille" kunna föra en normal diskussion med en rasisttjej. Varför?

• I Blackrose I

Natti natti. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-21 19:44:07 följande:
    Jag tycker livet är för kort för att sitta och tjata samma sak igen och igen. Du tycker det är BS när någon anser något du gillar vara fel. Det kan jag leva med.
    Jag kan också leva med att du inte kan skilja mellan sak och person, för det är detta ett så otroligt fint exempel på.
    Du tycker inte du har gjort något fel och det får du tycka Jaded. Vi behöver inte älta det mer än så.
    Önskar dig all gott i livet. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-22 00:02:43 följande:
    Det är en naturlig reaktion Roz. Du håller helt enkelt på att tappa de skygglappar som fjättrat dig så länge.  
    Jag har ju sett en trevligare sida av dig. Du har till och med visat medkänsla och känslor vilket gör mig förvirrad när jag kommer på vilken parti du håller med och dina åsikter i andra trådar.
    Hur som haver så hoppas jag att du inte är så hemsk som du ger sken av ibland. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 13:54:37 följande:
    Japp!
    Jag har lagt upp en bild i galleriet som jag tog igår efter ca en halv flaska vin. Jag tyckte jag var skitsnygg. Idag kan jag skratta lite åt saken hahaha...

PUSS PÅ REJ!
    Har du färgat håret?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 14:17:19 följande:
    Yes!
    Jag ville vinna lite respekt!
    Det får du så fort du öppnar munnen. Behövs ingen hårfärg. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...