Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-11 22:04:29 följande:
    Ok, måste kommentera ändå. Så gött att det gått bra med de skorna. Högklackade är ju inte direkt kända för att vara skonsamma. 
    Hahahahaha din kommentar känns verkligen....hjärtlig?
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-11 22:25:06 följande:
    Anledningen i problemet är att jag aldrig umgicks med de snygga, populära tjejerna i skolan. I låg- och mellanstadiet var jag en outsider som kanske på sin höjd hade EN vän. På högstadiet bestod mina vänner av ett par emotjejer varav en hade självmordstankar och brukade skära sig. Jajameeen! 
    På gymnasiet hängde jag med en grupp plugghästar för att senare byta dem mot en enda tjej som var helt dum i huvudet på alla möjliga vis. Typ en sån som ljög och utnyttjade mig utan att jag riktigt fattade det från början.
    Så det var inte förrän i vuxen ålder jag började hitta normala vänner. Men då var det för sent för att utveckla något intresse för klädsnack!
    Wow!
    Och du som verkar så normal och välartad!
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-11 22:42:16 följande:
    Jag borde nog ha fötts som en vuxen för jag var inte som de flesta barnen/ungdomarna. Trivdes bäst i de vuxnas och de lugna, plugghästarnas sällskap egentligen. De där emotjejerna och jag umgicks med varandra eftersom vi annars inte hade några andra att umgås med. En av dem har det dock gått väldigt bra för, medan hon som skar sig inte verkade ha förändrats riktigt, sist jag såg henne.

Jag själv känner mig i dag som jag vill vara till stor del. Tycker att mina erfarenheter pushat mig på rätt spår. 
    Ja visst är det så
    På gott och ont men alltid för det bästa

Såg du att JTA hade grävt fram någon källa i danstråden?
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-11 22:46:48 följande:
    I'm such a party pooper!

Fan, min mammas moster reste till USA för ett par dagar sedan och ska stanna där i en månad. Hon gör detta varje år. Men den här gången blev jag så jävla avundsjuk så jag nästan gick i taket! Jag vill också dit
    Jag har inte råd och jag är flygrädd på kuppen. Tänker på detta nästan varenda dag sedan några månader tillbaka. Fan också! 
    Nästa år!!!
  • Nice Girl Wrong Place
    KlasKristian skrev 2011-05-11 23:01:04 följande:
    30 år, boende utanför Stockholm, sambo sedan snart fem år tillbaka, en son på 16 månader och en ofödd dotter som beräknas titta ut i början av oktober. 

Gillar min familj, resor, fotboll, god mat och öl.
    Ogillar vänsterpolitik (no shit), bananer, sådant som flaxar samt tidiga morgnar av icke självvald typ. 
    Awww grattis
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...