Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sjusovaren skrev 2011-08-22 20:47:11 följande:
    Jaha, jag trodde du pratade nåt om en fis.

Nej, jag är helt ny här. Är fisen en främlingsfientlig? Det är inte jag, jag är ju Algerier-_-
    Man kan väl vara främlingsfientlig fast man är algerier?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 21:00:07 följande:
    Alltså bara säg "Ja Maria, vi åker, jag ska ta dig härifrån."
    Okej, jag kanske säger det snart! På riktigt. Jag är så trött på allt. Måste försöka fixa caaaash
  • MrsAssault
    sjusovaren skrev 2011-08-22 21:04:18 följande:
    Okej :)

Vem jag är? Tja, vad vill du veta?
    Snygg?
    Kåt?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 21:10:28 följande:
    Mmmm mmm samma här.
    Jag har märkt (bättre sent än aldrig) att det är sjukt svårt för mig att finna folk jag gillar på riktigt. Men ju fler människor jag möter i mitt liv, desto mer människofientlig blir jag. 

Det finns i mitt liv en handfull människor som jag verkligen gillar.

De flesta är självupptagna, saknar självdistans och är bara allmänt bittra och tråkiga.     
    Jag har alltid varit osocial och utgår ifrån att alla jag möter är idioter sen får de bevisa motsatsen om de vill ha nån slags relation med mig haha

Det låter sjukt arrogant men det är så bara, det är skitsvårt för mig att "klicka" med folk. Men jag är ju inte otrevlig eller så, jag har en yta av att vara social och normal
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-23 14:56:21 följande:
    Mmm jag förstår vad du menar.
    Jag är galet social, men på ytlig nivå med de flesta. Eller ibland är jag faktiskt ganska öppen, men jag vet inte, man kan vara öppen på olika sätt tror jag.
    Orkar inte tänka riktigt haha...  
    Jamen precis! Vi är ena ytliga jävla bimbos helt enkelt. Bara pladdrar och fnissar men inuti växer hatet.. öh.. haha
  • MrsAssault
    Skarprättare skrev 2011-08-23 15:02:36 följande:

Bland tyska spjutkasterskor och ungerska diskuskasterskor brukar det i regel se ut ungefär så här.
    Hur är det bland norska spjutkasterskor?
  • MrsAssault
    Skarprättare skrev 2011-08-23 15:12:26 följande:
    Trine Hattestad var faktiskt ganska snygg för att vara en storväxt spjutkasterska.
    Ok.
  • MrsAssault
    Krokimodell skrev 2011-08-23 15:55:46 följande:
    Problemet med citat på Internet är att man inte kan veta om de är autentiska.

Abraham Lincoln.
    Men dra åt helvete jävla bögfitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M.K. Gandhi
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...