Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag känner mig lite tvetydig inför det där med otrohet . I förhållandet jag befinner mig nu har jag aldrig kännt ett behov av att söka sex eller kärlek någon annanstans . Men det betyder inte att jag inte förstår att det kan hända eller att jag inte inser att saker och ting ändras .

Jag har aldrig älskat som jag älskar honom , sådär omvälvande och magkittlande . Även nu efter alla dessa år så kan jag bli alldeles varm i hjärtat när jag tittar på honom och han ler sådär med ena ögat nästan stängt

Visst har vi våra dagar och perioder men det skrämmer mig inte , tvärtom tycker jag det för oss samman mer .

Sen vet jag inte vad jag skulle göra om han var otrogen - första tanken vore att göra slut - men det är jag inte alls säker på att jag skulle göra . Mest ledsen skulle jag vara för att han inte hade pratat med mig innan .. för egentligen är det inte själva sexet som jag bryr mig om mest utan sveket och lögnerna .

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-14 20:35:02 följande:
    Alfa-tänk?

Jag tror att om jag var med en man som sa "Du älskling, vad tycker du om att blanda in ytterligare en man/kvinna/båda i vårt sexliv?" Skulle jag inte misstycka.
    Jag tror också att man kan vara lycklig i rollen som älskarinna t ex.
    Jag tror en massa som jag ska försöka formulera senare.

Tror dock inte detta är för alla.
    Det tror jag också .. alltså att man kan vara med flera personer än en . Älska flera det är jag övertygad om även om det naturligtvis inte är för alla .
  • TheCoopers
    stortå skrev 2011-07-14 20:09:28 följande:
    Väl skrivet!!!
    Jo man tackar !
  • TheCoopers
    Yoyna skrev 2011-07-15 08:58:44 följande:
    God morgon Rose och Familjen Cooper!Jag skulle plocka upp mitt barn, tänka karma-karma-karma, och berätta för mitt barn att inte alla människor är snälla alla gånger. Skulle troligen inte se någon mening med att lägga energi på att skälla ut personen.

En enstaka omkullspringning känns relativt harmlös och är ju sånt som händer.  Om jag däremot uppfattar att mitt barn (eller någon annan närstående) blir illa behandlad med avsikt, ja då är jag beredd att döda...
    Godmorgon Yoyna , Rose och NG !

Jag hade hojtat till personen och sagt att det där var väl ganska onödigt eller något sånt. Där är jag ganska osvensk i mitt beteende
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-07-15 09:33:50 följande:
    Haha, osvensk beteende.

Ja, jag brukar inte hålla tyst heller. Kan berätta att jag och Nik åkte till Globencentrum för nån vecka sen och exakt samma scenarie hände där en kvinna gick förbi Nik och slog till hans armbåge rätt rejält utan att bry sig ett skit och fortsatte bara gå. Jag gick efter henne, tog tag i hennes hand och sa: "Såg du inte att du just gick förbi en pojke och slog till hans arm? Man brukar säga förlåt." Allt detta sa jag i en otrolig lugn ton utan att bete mig hotfull. Hon var på väg att svimma och var röd som en tomat, sa förlåt till Nik och gick därifrån med snabba steg.
    hahhahahaah !

Men helt rätt ... jag blir TOKIG på att det ska vara så förbaskat svårt att säga ursäkta eller förlåt . Det är liksom allt som krävs . Mina föräldrar var nyss i San Fransisco och när de kom hem sa hon helt uppspelt : Åhh alla var såååå trevliga där ! De sa alltid ursäkta när de råkade nudda mig och höll alltid upp dörren !

Hahahahah tänk att det var så små saker som gjorde att hon tycker att amerikanerna är världens trevligaste folk . Saker som borde vara helt naturliga blev hon chockad över att det gjorde
  • TheCoopers
    Yoyna skrev 2011-07-15 09:32:19 följande:
    Haha, jamen dåså!! Vad ska du göra för dina 400?!

Lekland, ja det kanske vore nått... Jag är ju lite folkskygg så jag brukar dra mig för såna ställen, tycker bara det är jobbigt när det är en massa ungar som springer runt och skriker. Ska man tänka att det är extra mycket barn där nu för att det är sommarlov eller är det mindre för att folk har semester???
    Lekland ... *ryser* är  inte det Djävulens påhitt ?
  • TheCoopers
    Yoyna skrev 2011-07-15 09:38:14 följande:
    Självklart att jag säger till om barnen blir skadade!

Min man är när det gäller barnen betydligt mer "hetsig", när vi var på ett badhus i förra veckan var det några barn som upprepade gånger sprang förbi vår tvååring så att det stänkte vatten på honom. Min man tog tag i ungarna, satt sig på huk och väste -Om ni skvätter på nitt barn en gång till så kommer jag att dra av er öronen...

Hahaha! Jag tyckte ändå det var lite roligt (även om man förstås inte får skrämma barn, men jag menar både han och jag hade ju kunnat sy fast öronen sen igen!!! )
    Mohahahahahha !  I love it !
  • TheCoopers
    Yoyna skrev 2011-07-15 09:49:47 följande:
    Ah, fixade naglar - alltid lika trevligt!   Har ingen koll på Eriksdalsbadet tyvärr.

Hmm, nej då blir det inget lekland för oss inte.  Är böjd att hålla med nedanstående:
    FamiljenCooper skrev 2011-07-15 09:38:59 följande:
    Lekland ... *ryser* är  inte det Djävulens påhitt ?
    Men det kan vara trevligt när man hittar ett som är nybyggt och nästan folktomt! Eller som när vi var i Bangkok senast och åkte till ett köpcentrum där hela övervåningen var ett gigantiskt lekland med karuseller och allt möjligt!!!
    Ja då är det bra ! om det är folktomt alltså .. jag har svårt för ljudnivån och värmen inne på leklanden
  • TheCoopers

Hhahaha jag sminkar mig så minimalt jag bara kan . Mascara har jag och läppglans ... that's it !

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...