Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

FamiljenCooper skrev 2011-08-15 18:54:43 följande:
    hahahah jag gick inte upp mkt med n1 men med nr 2 .... MY GOD ... alltså jag blev dubbel ! Helt sanslöst ! Jag fick iofs havandeskapsförgitning men det var verkligen hemskt !

Vi får se nu med nr 3 ..... hahhahaa HJÄLP
    TREDUBBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-15 18:59:22 följande:
    hahahahah grejt ! Från 47kg till 141 kg ... !!!!!!!!
    LAGOM!!!!!
  • MrsAssault

Jag har kört en massa dieter och skit men de enda två som fungerat för mig är 1. Depression samt mild alkoholism eller 2. Stenhård styrketräning. Alternativ nummer två kändes nyttigast

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-15 18:55:44 följande:
    Jag fick donken-fetish.
    Gud vad jag åt där...två menyer, LÄTT.
    Jag käkar rätt mkt på donken eller grillkiosken när jag jobbar eftersom jag är helt sinnesslö och glömmer matlåda hemma jämt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-15 19:20:43 följande:
    Ahahahaha...jag äter bara MER som deppad. Jag äter som minst när jag mår skitbra.
    Så, tröstätning är nog min fälla.
    Jag äter ingenting när jag mår dåligt, kan gå flera dagar utan. Har ingen aptit alls, men alkoholismen är viktig också. Såfort man känner sig lite hungrig så klämmer man en bärs
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-15 19:23:49 följande:
    Det är inga "geniala dieter" om du tänker en smula. Människorna har funnits i miljoner år, men socker, spannmål, pasta och annat skit är helt nya saker. Vi är inte anpassade för sådan kost. 
    Jag vräkte i mig mac n cheese idag till middag
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-15 19:41:15 följande:
    Du kan väl inte sitta och tala om för folk hur lätt eller svårt det är, du har ju inte dessa problem? 
    Allt handlar om förbränning. Givetvis är även kosten viktig men om man styrketränar på riktigt, alltså inte gympa eller andra kärringgrejer, så går man ner. Och mår bättre. Vissa är feta pga sjukdom och de kan ju inte hjälpa det men de allra flesta fettona är ju feta för att de är lata och käkar en massa skräp. Kombinationen alltså. Fortsätter de äta skräp men börjar styrketräna så kommer de gå ner.
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-15 19:50:24 följande:
    Du går inte ner i vikt av själva styrketräningen. Men stora muskler förbränner mer än små. Alltså förbränner muskulösa personer mer än smala överhuvudtaget. 
    Ja? Har jag sagt ngt annat
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-15 19:58:36 följande:
    Allt detta för att jag lade in en bild på min middag som innehöll ris?
    Kanske är pga min aversion mot ris som jag bara gått upp 4 kg!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...