Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Noun skrev 2011-05-16 21:58:56 följande:
    Förresten NiceGirl; Varför härjar du inte skiten ur dårar längre? Har du tröttnat? Jag saknar dina milslånga inlägg om migration, jag lärde mig massor av dem!
    Det är bara snusk och snusk nu med henne. Ofattbart att spilla sån rå talang på snusk.
  • Jäjd
    Noun skrev 2011-05-16 22:00:23 följande:
    Va? Vad har du gjort? Vad kan någon rimligtvis göra Drutten som han inte råkat ut för 100 ggr redan..?
    Ja jag vet inte jag. Han känns mycket långsint också.
    TheCoopers skrev 2011-05-16 22:00:33 följande:
    Vad har du gjort nu?
    Visat vart skåpet ska stå.
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-16 22:13:26 följande:
    Ah, men då svarade jag rätt. Ja, han kanske aldrig har råkat ut för att bli omtyckt och att det då varit väldigt traumatiserande...
    Huvudet på spiken serru.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 22:14:32 följande:
    Vadå...vad har du gjort med Druiden Jaded?
    Äh inget. Han traumatiserades av att vi var så toleranta mot hans blotta närvaro här bara.
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-16 22:23:26 följande:
    Nice Girl, kommer du ihåg den där dumskallen som jämt skrev "serru" och liknande i sina inlägg? Hon som jag hamnade i dispyt med? Du använde hennes "serru" rätt ofta i en annan tråd, om du kommer ihåg.

Serru =)
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-16 22:28:28 följande:
    När du skrev "serru" ett par inlägg uppåt så kom jag på att tänka på den där dumskallen som jämt skrev det. Nu står ni på helt olika nivåer vad gäller intelligens och intellekt så jag skulle verkligen inte vilja komma att tänka på henne, men det gjorde jag ändå. In fact, hon står nog inte på en nivå alls, utan hänger fritt i luften. Så blåst var hon...
    Hahaha ja vi hade mycket kul åt henne... Skäms

Ett gravt fall av Tourettes led hon av också, om man ska basera sin FL-diagnos på inläggen (och det ska man ju)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...