Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-11 00:20:36 följande:
    Jag förstår ju att det är jobbigt att vara ensam minigris i hönsgården men det är ingen ursäkt för att behandla min syster illa. Skrikandes

Bitched and hoes?
    Du menar givetvis intellektuellt överlägsna kvalitétskvinnor ur den högre öfverklassen. Bra
    Hjärta
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-11 01:12:29 följande:
    Vad är baklava jämfört med sockerkaka? Dessutom brukar väl alltid NGWP hävda att jag äter spotted dick, inte baklava. Var konsekventa nu. Sesampasta vet jag inte ens vad det är. Men om det är pastakött gjort av sesamfrön kokade i grisnjurebuljong så vill jag inte ha.
    Fast NGWP är inte samma person som alla andra.
    Varför känns det som att du drar alla PK-isar över en kam!?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 08:18:52 följande:
    Velour skrev 2011-05-10 23:48:29 följande:
    Skönt att bli av med skiten. Jag har inte råd bara. Och hade jag det skulle jag inte våga

Godnatt  
    När jag vaxade så brukade jag betala runt 500kr för brasiliansk men sen så hittade jag en Salong söder om Stockholm som hade vettiga priset. Intim-laserbehandling för 700kr och för mig behövs det 3gånger. Har varit där en gång och just nu är den slät och hårfri och så kommer det vara tills nån vecka innan nästa behandling  (Beror på hur mycket hår man har och hur tjocka dom är).
    Tänk så här: Jag gjorde brasiliansk ungefär var 3:e månad och var uppe i ungefär 2000-2500kr på ett år med Laserbehandling så är jag fri från allt för 2100kr. Det är verkligen värt
    Mmmmm det är sant...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...