Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-18 19:42:52 följande:
    Nej hörni, här blir inga barn gjorda, går och dammsuger. *känner hur Rose hat genomsyrar mig* Rynkar på näsan
    Jag hatar inte dig. Jag blev bara så chockad, besviken och sårad men det behöver du inte bry dig om Jaded. Jag är ändå bara en anonym medlem här på FL och mina känslor är ändå ingenting du ansvarar för. Ingen viktig alls.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-18 19:47:01 följande:
    Men varföööööör?

Jag bryr mig jättemycket.
    Äh, låt det va. Jag har börjat förstå att folk inte behöver ta hänsyn till mina känslor. Det är helt okej men jag behöver inte svälja det.
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-18 20:53:13 följande:
    åh jag kan nog tänka mig en knodd till jag .. gärna tvillingar !

det är det värt !
    Åh, det önskade jag mig när jag var gravid med Nik men nu? Jag hade dött. Bokstavligen.
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-18 21:13:56 följande:
    Fattar inte ens vad problemet är. Kusinknullet?
    #128, #596, #653. Dina Blueblood-citat är dock borttagna.
    Som sagt Jaded tyck vad du vill om mig och jag menar det verkligen men jag tänker inte svälja det.
    Tycker bara det är intressant att samma människor som anser att man inte har ansvar för andras känslor själva blir så sura, arga och sårade över vad andra tycker om deras ämne som ligger dem varmt om hjärtat.....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 21:24:06 följande:
    Någon dag ja Tänkte förbereda mig lite med att ställa en fråga om ätpinnar bara.
    Sushi är urgott men börja inte med att äta det där algliknande saken som jag nu glömde namnet på. Doppa det i wasabi som du blandar med soja. Åååååh, sugen!
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-18 21:28:27 följande:
    Men vad skrev jag som upprörde dig? Du förstår ju att man är än mindre seriös i den tråden än här

Fast ja, jag anser att dina åsikter kring familjärt knull är rätt obehagliga och äckliga, likaså ditt sätt att uttrycka dessa åsikter i den specifika frågan.
    Det måste du kunna ta.
    Jag bryr mig inte om man är mindre seriös i den tråden än här. Jag har aldrig någonsin skrivit något nedvärderane till dig och JA, du har en hel del åsikter/beteende som jag tycker är åt skogen fel men det är inte mitt problem.

Det får du tycka om du vill men jag tänker inte svälja det. Du får tycka vad du vill om mig men där tar det slut. Jag är inte tvungen att "prata" med någon som tycker jag är äcklig bara för att jag tycker kusingifte är helt OK.
    Ja, jag har haft sex med min kusin. Min fasters barnbarn så nu kan du få upp din middag. 

(Har ALDRIG skrivit att jag tycker syskonsex är OK för min del. Jag skrev bara att vad andra gör är ingenting jag behöver bry mig om.)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 21:37:57 följande:
    Det är de svarta sakerna. De ser inte särskilt goda ut heller, men kanske tillsammans med resten av maten är de helt OK? 

Äh, jag får helt enkelt smaka och se. Egentligen är jag inte så överförtjust i fisksmak och de säger att sushi smakar ungefär som gravad lax, vilket jag alltså är måttligt förtjust i. Men nu är ju fisken och annat inrullat i ris och diverse så det blir nog en spännande upplevelse! 
    Nej, dom smakar blä oavsett men det är en smaksak.

Gillar du inte gravad lax så lär du inte tycka om sushi heller. All sushi är ju inte inrullad i ris. Finns den här varianten också men prova. Jag trodde inte heller jag skulle älska det.

http://emmaochco.se/images/2010/sushi-bouquet_81226647_123893491.jpg

Det är ris under fiskbiten.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 21:56:56 följande:
    Nope, bor inte in da sitti. Men vi har en del bra sushirestauranger här jag bor. Bara det att jag tidigare inte varit intresserad av att äta. Nuförtiden äter alla runtomkring mig sushi så då blev jag nyfiken på att pröva. 

Jag tror jag kommer att beställa en av varje helt enkelt, med fisk, utan fisk osv. Måste ju hitta mina favoriter bland alla dessa. Sen återkommer jag med recension (stavning?)
    Glöm inte doppa i wasabi/soja. FAN, imorgon ska jag gå till min favoritrestaurang och äta så mycket jag orkar.
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-05-18 21:57:47 följande:
    ahhh ja men gör så ! Se upp med WASABIN !
    Första gången jag provade sushi var med en killkompis som inte sa till mig vad wasabi är för något. Jag trodde det var mosad avokado så jag tog en rejäl bit och bredde på sushin. Behöver jag säga att det sved ändå upp i hjärnan? Han fick rejäl med stryk när vi kom ut från restaurangen.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-18 22:00:23 följande:
    Nej, nej, ska inte glömma. 

Är det sushibuffé i din favorestaurang? 
    Ja det har dom. Nu blev jag hungrig igen av all sushisnack.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...