Hehe, menade dina "trosystrar". Jag har överskottsenergi och har en massa tankar som jag helst av allt skulle vilja förtränga bort. En bråk hade suttit fint så jag fick koncentrera på annat.
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:07:54 följande:
Gurkor äger verkligen.
Jag har en cool kompis som menar att en sådan gurka passar utmärkt i en läskande sallad efteråt hahahaha!
Uuuuuuuuuuuuusch.....
Men jag ska inte säga något jag tillagade en "använd" falukorv och severade en killkompis efter "omgången". Han var INTE glad när jag berättade det för honom efter några månader.
Jag är osäker haha... får man gilla båda? Gilla olika!
Det kan bli knepigt att vara straight/homo och gilla båda men what the hell. Kan katoliker så ska banne mig inte muslimerna vara sämre. Så det så......
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 11:11:48 följande:
HAHAHAAAAAAAAA!
Fast jag tycker nog inte att det är usch. Jag tycker det är ganska sexigt. Sexigt att det uppskattas av en man (han är man, kompisen). Han menar ju liksom att han med glädje skulle serveras den salladen efteråt.
Hett!
Hehehehehehehehehe, jag har skitkul just nu. Han tyckte faktiskt den var god. Inte förräns jag berättade efter några månad fick han upp den.
Bra, svimma. Då kan jag klä av dig i lugn och ro. Inte för att jag tror du har något emot det i vaken tillstånd heller men hellre en avsimmad Jaded än en vaken. Du bits för mycket.