Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-05 10:26:43 följande:
    Det gjorde ju jag också. Jag tror fortfarande att ni egentligen är samma person. Probably a dude, too.
    Du är den trogna typen?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:50:24 följande:
    Jag kommer, jag kommer, är på jobbe' och har lite svårt å smita ifrån utan att vd:n hotar med att krossa mina knäskålar. Fast en knäskål kan jag gott tänka mig att offra för att få skriva ett inlägg till dig, då kan jag iaf ta mig hem med kryckor, så det är det värt. Definitivt.
    Shit, vad har du gjort egentligen, eftersom blomkvasten inte finkar?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:56:02 följande:
    Blandade ihop min Jaded med Nice Girl Wrong Place. Ett oförlåtligt misstag.
    Konvertera!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:58:45 följande:
    Och få alla synder raderade?
    Raderade? Varför välja?
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 11:41:40 följande:
    Sluta. Burklax är gott.

Jag har en vanlig standard Ericssonsignal. En vanligt ringsignal, typ som en vanlig telefon tror jag. Hur som helst så har jag aldrig laddat ned en musiksignal eller dylikt. När jag sitter på typ ett tåg och hör någons fåniga jäkla melodi så får jag ju lust att ta mobilen ifrån dem och hoppa på den lite grann. =p
    Du lever som du lär alltså, bra! ;)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:52:06 följande:
    Gud vad gammelmodig du är...
    Inte så gammelmodig han skulle önska möjligt att vara i Sverige...
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 11:56:33 följande:
    Practise what you preach.
    Noun skrev 2011-05-05 11:55:11 följande:
    Inte så gammelmodig han skulle önska möjligt att vara i Sverige...
    Gammalmodig? Jag föredrar att kalla mig värdekonservativ.
    Preach what you practise! Värdekonservatism i en tonfiskburk! Jag visste väl att du skulle avslöja dig tillsist din KOMMUNIST!
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 12:09:39 följande:
    Men nu låter du ju mer som Kapten Haddock än Bakvänd. Men att kalla mig för KOMMUNIST!?! Det var det nesligaste! Jag har inte ens mustasche!
    Vi är alla bakvända, med eller utan mustche! (SÅ, nu lärde jag mig det ordet också, assimileringspricip behövs ej)
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 12:12:50 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:10:36 följande:
    Hmm sant, det finns risk att svenska rasen utrotas annars
    Å andra sidan så riskerar ju rasen att utarmas av alla dessa blandprodukter. Drömmer
    Åhhh, sluta nu älskling, du gör mig förlägen...
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:13:26 följande:
    Och Mrs, möt Druid.
    En Sverige/Nationaldemokrat som trots detta har humor.
    En i sanning utdöende art
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...