Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:45:44 följande:
    Inte alls.
    Inte på långa vägar.

*Vet saker som ni inte vet*
    Om du säger det så. Jag utgår från det jag har sett hittils. Du har säkert dina anledningar.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:52:26 följande:
    Hahha, fan, jag var så nära på att bara fråga vad det var för kön eftersom jag vet att man inte ska ta saker för givet, men utgick helt från det feminina namnet och gjorde precis så som jag inte ville göra

Men jaja, du fick missen när du var sjuk? Måste ha känts så kul mitt i sjukdomen ändå. Man piggnar till på nåt sätt. Orkar du berätta om den sorgliga delen eller ska vi låta det bero?

Vår katt ska vara en innekatt, men de vill ändå att han ska steriliseras. Så då är det bara att vi gör det.
    Hahah, jag tror det är så, sådan matte sådan hund (eller katt i många fall)  
    Äh, alla trodde det var en hona, stackaren.

Han blev påkörd men jag hade honom ganska länge.

Just det ja, så var det.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-17 21:22:23 följande:
    Nej inget pucko, bara... fruktansvärd!
    Mmmm, precis.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 21:35:19 följande:
    Stackars katt
    Han var borta i flera dagar tills en granne hittade honom. Älskade den katten så jäkla mycket.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-17 21:38:52 följande:
    Den är i katthimlen nu Roz. Katt
    Om jag ändå kunde va säkert på det.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 21:41:39 följande:
    Jag stör mig så mycket på påstridiga och korkade killar På en annan sajt har jag KLART och TYDLIGT markerat att jag BARA är ute efter vänskap. Inget mer. Och ändå dyker de upp som flugsvampar. Plopp plopp! Nyss var det en som började chatta och ville träffas. Hallå, känner jag dig, ditt mongo? Har jag sagt att jag är intresserad av att träffa nån? Nej, så då ändrar han sig och säger att vi kan bara prata till att börja med. Ja, och jag är 10 år gammal som inte vet något om intentioner. Sen vill han att jag ska adda honom på msn. Nej, jag är inte intresserad säger jag. Så han kör drar upp "samvetskortet" och brölar: Vill du inte ha nya vänner?"
    "Den här chatten du snackar i nu duger fine för det", säger jag. Fast nu är jag skitirriterad så jag säger att jag ska logga ut. "Vänta"!, utbrister han. "När ska du logga in igen?", frågar han. Tja, inte fan vet jag och inte kommer jag att meddela dig din motherf**** som är så jävla trög att jag vill SLÅ dig!

Du får ursäkta men för första gången under hela dan så fick du mig att skratta högt och av hela mitt hjärta.   
    Det kunde ha varit mina ord.

Annars får du  KyssNalle.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 21:42:44 följande:
    Vad hemskt! Fy!
    Mmmm...det var länge sen och det tog sin lilla tid att bli normal efter det.
  • I Blackrose I

Alltså jag skrattar inte åt det som har hänt dig Velour utan hur du beskriver det hela. Bara så du inte tolkar det jag skrivit fel.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 21:50:06 följande:
    Heheh, mmm, det ÄR ju roligt egentligen. Tröga är de allihopa, allihopa, allihopa

Tack! Du får då en blomma som vi kan låtsas är en ros {#emotions_dlg.flower} 
    Inte alla Velour. vissa är faktiskt rätt OK. Tappa inte hoppet.

Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-17 21:52:14 följande:
    Tror du på ett liv efter döden?
    Ja men gå inte in i en diskussion om det är du snäll.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...