Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-05 22:29:48 följande:
    Hon tänkte inte alls!
    Detta kommer bli en FL-klassiker känner jag hahaha...
    hahah yes !

Herregud jag har ett födelsemärke i hårbotten som gör ont , kliar och är torrt .. låter som skit tycker jag ..
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Yoyna skrev 2011-07-05 22:34:08 följande:
    Glöm för all del inte att tända ett doftljus eller två innan ni befläckar er kära medsystrar. Annars har jag svårt att se att det kan bli skönt...

hahahhaha såklart inte ! Jag genomför min ceremoni by the book !
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-07-11 13:30:11 följande:
    Bra tack! Ska snart äta mat. Själv då?
    Bara bra ! Börjar jobba imorgon .. inte lika kul
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-07-11 20:35:15 följande:
    Jag har aldrig någonsin hört någon säga att det åtminstone inte är tråkigt att börja jobba igen. Naturligtvis börjar jag tänka sociologiskt kring fenomenet arbete. Är det naturligt för människan att arbeta? Eller är det något socialt konstruerat som man tvingas till (även om arbetets form har ändrats några gånger under människans utveckling). 

Sedan detta med att man måste vistas på sitt arbete under den största delen av dagen för att sedan komma hem och ta itu med allt som hushållet och familjen kräver. Är det bra att det är så? Egentligen?

Aja...orka filosofiera här i tråden

Vad jobbar du med? 
    hahahahha jag har ett bra jobb som jag trivs med egentligen men det är ju såklart mycket skönare att sova till 10 på morgonen och vara med min fina familj det är ju livskvalité om något !
    Samtidigt så vet jag ju att utan mitt jobb hade jag inte kunnat njuta av livet på samma sätt

Jag jobbar på en stor mediakoncern ...
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-07-11 20:57:13 följande:
    Ja, allt är ju avhängigt att ha ett arbete till att börja med...men men...

Journalist? Något annat? 
    nej jag jobbar för en Tv kanal . Med produktion etc .
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-07-11 22:45:34 följande:
    Vad spännande!  

I gymnasiet sökte jag praktik hos en lokal TV-kanal för att se hur de jobbar bakom kulisserna. Men de ville inte ha mig då jag inte ville ställa upp på att bara hämta kaffe åt dem  
    hahahhahahahahaah det kan jag tänka mig !

Det är ett fantastiskt roligt jobb men det har varit en lång resa hit
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-07-11 23:06:40 följande:
    Menar du att utbildningen varit lång? Att det tog lång tid innan du förstod att du ville jobba med det? 

Hur länge har du haft det jobbet?  
    Tog ett tag innan jag förstod att jag ville jobba med det och sen har det varit en tuff resa .. det är en hård bransch och det gäller att ha fötterna på jorden och mycket skinn på näsan .  Har gråtit många tårar på toan på jobbet hahahaha

Positionen jag har nu har jag haft i 2 år ungefär ...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...