Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-09 22:57:46 följande:
    Nej, ditt fel.
    Noun skrev 2011-05-09 22:56:35 följande:
    Canadas?
    Canada med K i Sverige bakis: Kanada. Men nej, det är NGWPs fel.
    Jaha.
    Utveckla?
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 22:57:52 följande:
    Hahahahaha!

Nja, vet inte om det är så sexigt. Sorry Skrattande

Jag spelar innebandy en gång i veckan med sju killkompisar. Ett bra sätt att hålla kontakten, men samtidigt är vi vinnarskallar allihop så det är blodigt allvar Flört

Men framförallt så springer jag. Helst i skogen (på små stigar och vandringsleder), och helst minst 1,5 mil åt gången. Det är då jag funderar, tänker på livet, kommer på idéer, får utlopp för aggressioner, samtidigt som jag bara njuter. Jag har alltid sprungit, även när jag var riktigt liten. Det är som terapi och meditation i ett. Glad

Det som hände med hälsenan var att det fina vädret kom, och jag kunde helt enkelt inte hindra mig själv från att gå ut springa varje dag sju dar i rad, trots att jag började känna att hälsenan smärtade lite. Sista dan var vi ute på landet, på en plats där jag inte har sprungit så mycket förrut. Jag sprang fel och hamnade på ett kalhygge, där jag var tvungen att ta mig över en mängd hårda fällda träd, vilket belastade hälsenan för mycket. Sen två dagar senare på innebandyn så kom smärtan på riktigt.

Men, det verkar ha läkt bra. Jag vill bara inte riskera nåt.

Har tränat det mesta nån gång i livet (olika lagsporter, och på gym, och lite boxning, och skidåkning) , men vet inte om det är så mycket som är sexigt direkt. Glad

För nåt år sen var jag på en svensexa och provade strip aerobics dock! Trodde det skulle vara en ploj, men det var faktiskt riktigt roligt och bra träning (förutom att det var rätt skoj att se sig runt och se femton män i olika åldrar åma sig på en stol Skrattande). Har sällan blivit såå svettig. Men jag har för närvarande inga planer på att göra det regelbundet Tungan ute
    Låter trevligt
    Jag tror det enda vissa läste var "strip aerobics"...

Du är blond va?
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-09 23:15:32 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 23:01:53 följande:
    Jaha.
    Utveckla?
    Ja alltså, det är tack vare dig och sådana som dig som vi har fått den här flummiga liberaliserade superfjompighetsattityden i Sverige. Och det var ju den som ledde till att Sverige gick ut och spelade lite halvhjärtat för att de hellre ville möta det enklare laget i kvartsfinalen. Hade de vunnit gruppen hade de ju fått möta Ryssland.

Så ja NGWP, jag håller dig ansvarig. Och jag väntar på en ursäkt. Skrikandes
    Jag tror snarare det är de mesiga svenska männens fel. Vad det svenska landslaget behöver är lite invandrarblod!!!

Så håll inte andan...
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 23:34:07 följande:
    Haha, ja men då kanske dom fick ut något av mitt överseriösa svar, och det är ju fint.

Japp, väldigt blond.

Märks det?

Flört

Eller hur visste du?
    Hahaha!
    Jag är jättebra på att känna på mig konstiga saker. Jag kan inte förklara det på annat sätt.
    Du bara "känns" blond...
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-09 23:38:13 följande:
    Du menar att vi behöver fler invandrare i landslaget så att spelarna inte sjunger nationalsången längre och inte känner att de direkt behöver anstränga sig när de spelar för landslaget? Skrikandes

Jag ska visst hålla andan. Jag kan göra det i säkert i alla fall två minuter.
    Tyvärr finns det ingen smiley som rullar med ögonen, men om det fanns det skulle jag använda den.

Kan du hålla andan i 2 minuter? Du kommer ursäkten om 5!
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-09 23:40:52 följande:
    Tycker du att två minuter är lite eller? Jag kan öva. Fem minuter låter lite väl dock. Vi borde mötas halvvägs i alla fall.
    På tal om det...
    Om du inte visar din kattbild snart kommer jag tro att du egentligen har en minigris...
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 23:46:16 följande:
    Är det en komplimang? Flört

Haha, ja du verkar ha talang för det där.

Tänkte en sekund att jag kanske hade skrivit om min gymnasietid i nån tråd, då nazisterna på skolan ställde sig upp och gjorde hitlerhälsning (eller bara ställde sig i givakt om nån lärare var i närheten) när jag gick förbi, eftersom jag var enligt dem det mest "perfekta ariska exemplaret" på skolan...

Tänk om de hade vetat att jag var en "landsförädare" redan då. Haha...
    Hahaha ja än så länge har du inte uppvisat något att kritisera dig för faktiskt...Solig
    Jag är ju själv blond, naturligt iaf, inte just nu dock, så igen är du i mitt goda sällskap!
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 23:49:28 följande:
    Sorry, nu kommer jag och stör.

Ignorera mig om jag är i vägen...

Men följer du fotboll?

Tänkte du kunde kolla upp hur det gick för t.ex. Frankrikes multikulturella landslag 1998 eller Tysklands senast i Sydafrika? I Tyskland hade man innan VM just den där debatten om att spelarna inte sjöng med i nationalsången, och det gick ju ganska bra ändå Glad
    Hahaha aawwww QZ!
    Sluta vara så artig mot Druiden!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...