Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-06-07 21:03:07 följande:
    Nja de är väl helt okej egentligen bortsett från att de skyr mig som pesten

Men men, jag ska flytta
    Men varför?
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-06-07 21:12:36 följande:
    Precis ! Love it ! Läste ni om grannen som låste fast barnvagnen somstod och blockerade i trapphuset ? I LOVE IT
    Haha, nej jag har missat det. Men där fick de väl sig en läxa...
  • Velour

Stockholm är smutsigt och stressigt, men Gröna Lund och Hammarby Sjöstad är jättekul och jättefint!

• Velour
    stortå skrev 2011-06-19 19:06:34 följande:
    Men är jag verkligen en man då?
    Nej, du är en liten pöjk!
  • Velour
    stortå skrev 2011-06-19 19:38:04 följande:
    Så kan det mycket väl vara men det är fortfarande jag och min identitet. Skulle aldrig falla mig in att hora för att passa in i det sociala spelet. Till skillnad från...
    Klart du horar för att passa in i det sociala spelet, det försöker de flesta göra och det skriker sig SD hesa för, annars är man jävligt asocial och det tror jag inte att du är. Till skillnad från...
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-06-19 19:44:45 följande:
    Bor inte i Sthlm men på sommaren är det en av Europas vackraste huvudstäder med vatten och det lite snälla svenska........
    Mja, inte vackraste kanske, men en mycket händelserik och spännande stad, i alla fall för oss utomstående
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-06-19 21:43:52 följande:
    Min favorit ligist:
    Nejda, forlorad ar jag inte men snart lar jag inte kunna komma in i ett rum sa som dom goder mig har nere.
    Shirazvin ar urgott aven om jag inte tycker om vin. Hall dig i skinnet tills jag kommer tillbacks.
    Kyss

Jaded: Puss gumman.

Har ar det snart midnatt och jag ar dotrott efter en dag i Tehran. Jag maste bara ladda upp en bild pa mig sjalv med sloja nar jag kommer tillbacks. Det tygstycket passar mig perfekt. tycker kvinnor ser sa mycket sexigare ut med sloja som framhaver ansiksdragen.

Cya.
    Tja....

Men roligt att du har roligt i alla fall! 
  • Velour

Sen undrar jag vad skillnaden är mellan singel och skild (om man nu utgår från att båda parter är utan partner för tillfället)...

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...