Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-06-07 18:51:26 följande:
    Tack. Det namnet gav jag en killkompis hund och har alltid velat att min egen hund ska heta det också.
    Velour skrev 2011-06-07 18:48:32 följande:
    Så fint! De är mycket fina hundar
    Tack. Dom är sjukt fina. Så underbar lojala och bara så himla goa.
    Kommer den se ut såhär? http://sv-se.mostphotos.com/1396499/sweet-puppy-saint-bernard-on-a-white-background
  • Velour

Okej....himlen är MÖRK, det mullrar och det blåser lite...Jag anar FAN!

• Velour

Det är nåt allvarligt fel på våra grannar ovanför. Jag har aldrig varit med om en familj vars ungar dunkar och dunkar och dunkar och går som elefanter så huset skakar. Varje dag! De är verkligen inte kloka!!

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 19:10:49 följande:
    Nja, han är helvit, huvudet är också vit eller ska vara iallafall. Han är inte född än.
    Det kommer bli så fint Har du haft hund förut?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 19:11:58 följande:
    Vi hade samma problem innan vi köpte vårt hus. Det var så skönt att bli av med dom. Stå på dig. Banka tillbax med en mopp i taket, gå upp och skrik, ring störningsjouren/husvärden.
    Hehe, de är immuna mot klagande så det ska bli hyresvärden nästa gång. De är ca. 7 personer med katter och hundar. Alla i en fyra...Jippie!
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-06-07 20:47:45 följande:
    Gå å knacka på?
    Funkar verkligen inte. De är ett släkte för sig Och inte nog med det, de lägger sig i andras business samtidigt
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-06-07 20:52:39 följande:
    Pakistanier?

Haha, gud vilket uruselt skämt som dessutom bara skulle haft en chans att funka om du känner mina grannar....
    Det är ju himla synd att jag inte känner dina grannar. Verkar som ett spännande gäng

Mina vilda grannar är vanliga etniska svenssons faktiskt  
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-06-07 20:59:38 följande:
    uhh fy fan ! Bajs i brevlådan ? Brevbomb ?
    Jag gillar riktiga psycho-hämnder {#emotions_dlg.djavulsk} Bomber och bajs är för maffian och terrorister
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-06-07 21:01:34 följande:

Nu ska jag läsa en sexnovell. Vill att alla ska veta det.
    Intresseklubben antecknar frenetiskt! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...