Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Noun skrev 2011-08-11 18:43:51 följande:
    Äldre älskarinnor då?
    Han hade en 40-taggare förut men hon har stadgat sig, här diskrimineras ingen!
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-11 18:56:40 följande:
    Jag tror på att ignorera skiten ur han . " Jag krusar inte skit så länge jag är skit själv " brukar min kloka mor säga ...

Ja jag kör på det nu, har satt på mig hörlurar och lyssnar på musik.
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-11 19:07:04 följande:
    Bra så kan han sura tills han har lust att bli glad
    Jamen precis, jag har sprungit runt här hela jävla dan och daltat. Och grejen är att jag köper det inte heller för långt innan han klämde ur sig att han var arg på ig själv så frågade jag vad jag gjort och han ba fräste "tänk lite!!!!!!!!!"

Jag "tvingade" honom att komma hem från en kompis med mitt åkkort imorse eftersom mitt passerkort till jobbet låg i samma plastficka, och han var lite missnöjd och tjurig över det eftersom han var trött och det var dåligt väder, men vafan så farligt kan det väl inte vara?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 19:14:38 följande:
    Men vad faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Mrs!?
    Han får skärpa arslet av sig.
    Jävla skitunge man är gift med.
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-08-11 19:29:26 följande:
    Förvånad
    Asså jag vet inte om det är det, men det är det enda jag kan komma på som har hänt. Kan iofs vara så att han surat över imorse och sen kom på att det är aslöjligt och så drog han till med det andra för att inte verka vara en stor fet tönt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 19:28:05 följande:
    Ja - faktiskt.
    Bli inte hemmablind nu! Ibland blir man så van vid ett beteende att man börjar tro att det är normalt.

Get up stand up osv.
    Han är såhär en gång i månaden typ. Så det är verkligen mans.. nu är jag bara irriterad, han har verkligen betett sig som om jag gjort ngt hemskt så jag tänkte att det kanske är nån gammal synd som krälat upp ur avgrunden.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-08-11 19:39:04 följande:
    Han är såhär en gång i månaden typ. Så det är verkligen mans.. nu är jag bara irriterad, han har verkligen betett sig som om jag gjort ngt hemskt så jag tänkte att det kanske är nån gammal synd som krälat upp ur avgrunden.
    Alltså jag menar att jag tänkte det förut och därför mådde jag dåligt och var ledsen men nu är jag inte det längre..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 19:38:13 följande:
    Men kram Mrs - gå och häng med en kompis eller ring din söta mamma och beklaga dig
    Noun skrev 2011-08-11 19:39:11 följande:
    Säkert så.

Skit i det och gör nå't roligt istället! Skål
    Jag funderade ett tag på att gå på KROGEN! Men jag orkar fan inte, jag vill bara vara hemma egentligen. Kanske ringer någon dock
  • MrsAssault

Om jag inte vore på smällen skulle jag ringa hit nåt av mina luder så kunde vi knulla honom snäll.

• MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-11 20:03:01 följande:
    Får även du knulla runt?
    Ja. Men jag gör det inte.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...