Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-08-09 20:39:52 följande:
    Visste inte att katter gillade att leka kull Så nu ska vi leka kull!
    Haha sötkatten! Jag ska gå och lägga mig, börjar 5:30 imorrn...
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 20:44:23 följande:
    Alla som inte riktigt passar in i 7-klöverns diktatur kallas för fober. 
    7-klövern?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 16:11:09 följande:
    Men vaffö?
    För att min störda man har varit sur för ingenting hela dan, han pratar inte med mig ens. Jag vet inte vad jag gjort.
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-08-11 17:21:13 följande:
    Jag tror inte han har mens, faktiskt... Även om jag hört att mirakel kan ske. ;))
    Han har mans
  • MrsAssault

Jag har försökt kramas och vara snäll hela dan men han pratar intemed mig och jag får ingen respons och nu plötsligt säger han att han inte är sur på mig utan på sig själv. Jag fattar mig inte på den här snubben alltså

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 18:01:35 följande:
    Ok, detta har jag hört många gånger.

Kryp upp i hans knä, fråga honom om han behöver något, vad som är feeeel, spela på hans samvete och manliga svaghet för dig.

Skål
    Vafan tror du jag sysslat med hela dan? funkar inte, jag har kört med allt. Varit normal, varit ledsen, varit snäll och gosig. Men han är som en isbit. Han är så ibland men idag har det varit extremt.
  • MrsAssault

Jag försöker vara cool för ingen gillar ju ett snorigt bölande fruntimmer men så fort jag tittar på honom börjar jag grina. Hormonjävlar.

• MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-11 18:24:02 följande:
    Men låt han få ett riktigt preggo-fuck så lugnar han ner sig. Ett alternativ om han inte gillar preggo är att skaffa honom en yngre älskarinna tills du har jäst klart.
    Han har redan yngre älskarinnor, hjälper inte
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...