Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-09 19:20:43 följande:
    Det är även unga kriminella svenskar som vandaliserar i Rosengård, Tensta, Landskrona, Rinkeby?
    Du kan inte jämföra uk med sverige, dude
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-08-09 19:21:43 följande:
    Jag smörar inte, Maria, det vet du, jag säger bara min ärliga mening, om dig och om Assultarn. Har tyvärr inga vidare goda minnen av den tanten. Sorry. 
    Fattar inte hur du kan ha några minnen av mig överhuvudtaget då vi aldrig haft en konversation.
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:24:53 följande:
    Vi får se när det spridit sig till homogena brittiska områden. Lova att länka bilder på förödelsen när det sker.
    Hur ser ett homogent brittiskt område ut?
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:36:37 följande:
    Jag ser ingen arab, kines eller svart framför mig när jag tänker på en britt, nej. Lila lite som jag gör om jag tänker på en svensk. 
    Okej arab och kines kan jag kanske eventuellt köpa men tror du på allvar att det inte finns svarta britter!?
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:42:24 följande:
    Du är om möjligt dummare än jag från början trodde. Britter har sett ut som britter i säkert tusen år, och inte har dom någonsin varit svarta.

Amerika min vän, är ett ungt land som byggts upp av invandrare från hela världen. Ska vi prata amerikaner så pratar vi indianer.    
    Okej så det är bara indianerna som är amerikaner alltså? Bara samerna som är svenskar.
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:52:45 följande:
    Nej, det hette först Amerika efter att europeer kom dit. Men de är definitivt ursprungsbefolkningen.

Trams att samerna var först i Norden, möjligtvis först i norra delarna, men inte först i landet.
    Vilka var först?
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:54:34 följande:
    Finns inte ens bevis på det damen. 
    Nä det var ju adam och eva som var först.
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 19:57:59 följande:
    Det kan man inte riktigt veta förstår du. Norden har varit istäckt i flera omgångar. Vad jag vet så smälte förövrigt isen söderifrån och vidare uppåt, det låter iaf naturligast. Bodde samerna i södra Sverige men blev fördrivna norrut menar du?
    Jag menar ingenting, jag ställde en fråga
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-09 20:07:18 följande:
    Det kan faktiskt ha varit  finskugriska stammar.  Ett sätt som jag tänker är att ju längre ett folk har bott i ett kallt område, ju ljusare är dom. Inget konstigt utan bara en anpassning efter rådande förhållanden.

Varför är i regel samerna mörkare än resten av den nordiska ursprungsbefolkningen om de fanns här först?    
    Samerna är väl jättebleka? Det är ju hudfärgen som är grejen, inte hårfärg. Eller är jag helt ute och cyklar. Min fan har kolsvart hår men är blek som vilken blondin som helst.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-08-09 20:09:36 följande:
    Samerna är väl jättebleka? Det är ju hudfärgen som är grejen, inte hårfärg. Eller är jag helt ute och cyklar. Min fan har kolsvart hår men är blek som vilken blondin som helst.
    Inte min fan utan min FAR hahaha
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...