Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-31 20:35:39 följande:
    Hahaha.. ja det är verkligen. Kvinnor måste väl kunna klämmas lite?

Seså, ät en rulltårta.
    hhahaha hmmm jag har ätit lite paj nyss ...

dessutom ÄLSKAR min gubbe kurvor ...
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-31 20:43:58 följande:
    Du och jag väl typ smälta samman och bli en kvinna?

Hur perverst lät det? Äsch jag postar....
    hahahahah oj ! Ganska FREAKY
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-31 20:50:51 följande:
    Annars kan vi väl typ smälta samman på annat vis då? Drömmer Även om min biologiska könsdrift och instinkt inte leder mig åt detta håll tillåts ju alla homo sapiens experimentera?

*yrar i perversitet*

Men till mitt försvar är jag lite sjuk idag. Jag har druckit en cola och tuggat på en lammkorv, samt utsatts för en buss vars syfte var att tortera en skock random människor typ som Saw genom att långsamt driva samtliga till vansinne tills folk började äta upp varandra och välla ut genom fönstren (som inte gick att öppna).

Ja men typ.
    Alltså .. vad är det med AIR CONDITION och Sverige ? har vi inte fattat att det finns ? Varför torterar man folk i bussarna med extrem värme ?
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-31 20:54:36 följande:
    Jag vet inte!

Och givetvis innan hettan slog till hade man iskall luft pysandes lite överallt. Kommer det värme slår tvärtom-världen till så alla ska stå och drypa och glo på varandra, och varenda förare blir psykopat som trampar gas-broms-gas-broms i 30 min exakt.

*arg*
    Ja det är förbannat irriterande och idiotiskt ! Spö skulle de ha varenda jävel som sitter och bestämmer om sånt ...

Det händer väl inget förrän någon dör i en buss ..

I Miami har man ju skit gamla rangliga bussar men det ÄR KALLT i dem iallafall !
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-31 21:00:44 följande:
    Idag var det faktiskt nog inte långt ifrån. En stackars tanta ramlade ihop som en säck potäter Men lyckligtvis agerade folk i hennes mer omedelbara närhet och såg till att hon kom av och fick tillbaks medvetandet (tror hon tappade det en kort stund).

De flesta som agerade var dock invandrare... just sayin´....
    Ja svenskarna ville ju inte förlora sin sittplats ... hahhaahhaha sorry ! kunde inte låta bli !
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-31 21:53:09 följande:
    Nej men vi är även "storstadsfjompar" och mångkulturvurmare så det är naturligt att vurma när invandrare gör nåt bra!
    hahah precis 
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-01 09:27:49 följande:
    Häj!!!
    Häj på däj du !
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-01 10:13:25 följande:
    Trevligt!
    Jag ska nog pierca bröstvårtan.
    Jäjd skrev 2011-06-01 10:01:17 följande:
    Oj du klämde dig emellan minsann ser jag nu!

Hej?
    Hej snuttis.
    Jag har blottat bloggen för you now who och vi misstänks nu för lebiska aktiviteter?Häääääj!
    Doktorn?
    Ja nu varit hos farbror doktorn som tagit en massa prover - hoppas jag får svar innan jag kolar vippen
    hahahahahha

Men vaddå prieca Bröstvårtan ... OUCH !
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...