Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-11 23:20:11 följande:
    Söder, tyvärr, men ska snart flytta tillbaks till mitt älskade norrort! Om jag får bestämma alltså... och det får jag.
    Bodde 3år i Husby. Dom bästa åren här uppe i Stockholm. Bor också söder om stan.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 23:24:08 följande:
    Hahah, jag hade också en sån Nintendo!! Och det stämmer att man fick bruka våld på den efter ett tag
    Jag förstår, att bo i en byhåla är fan tortyr. Jag bodde i Hässleholm i fem månader för att min dåvarande man skulle studera på högskolan i Kristianstad (vi fick inte tag i lägenhet där) och det var det värsta stället jag någonsin har bott i Så jag vet hur det kändes för dig.
    Så, vad för roligt ska vi tänka på ikväll? Tomte 
    Jag har den fortfarande kvar. Mamma har den hemma hos sig. Brukar spela med lilla syster (Hon är 24år idag) ibland när vi sover över hos mamma.

Du, jag vet att jag tjatar mycket om min byhåla men ingen slår det stället. En liten byhåla mellan Kattarp-Hbg (runt 500 familjer). Hemska stället.

Jag satt till 2inatt och mediterade. Det enda sättet där jag kan sortera mina tankar. Sorry att jag blev tvungen att sticka mitt i allt igårkväll men det började bli sent.
  • I Blackrose I

Varför kan inte Konsum här inärheten köpa in ballar och sälja? Orkar inte åka in ända till Rinkeby. Skrikandes

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 08:43:38 följande:
    Tack, jag tror jag avstår.
    Ser inte ut som de ballar jag föredrar.

Har du provat?

Nej, jag förstår. Dom ballar du föredrar är bland dom godaste och saftigaste. I know.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 08:50:51 följande:
    Fårballar? Nej inte vad jag vet...men jag har ätit så mycket konstigt kött hos så många konstiga människor så vem vet vad som slinkit i mig...

Hahahaha...skönt att du förstår
    Usch vad jag mår dålig. Tror jag har feber.

Jag har också ätit en massa konstigheter och fårballar är inte en av dom. Ätit fårinälvor?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 09:33:05 följande:
    Ta en alvedon...

Jag shoppar leksaker...på franska Typ.

Nej inälvor har jag nog aldrig ätit. Men jag tror jag ätit kanin. De sa att det var kanin iaf.
    Har tagit....

Jasså? du är helt såld va?

Men Kanin är ju gott. Ätit hare också och det är godare än kanin. Har ätit kanariefågel också. Seg kött men annorlunda.

Med inälvor menade jag fårmagsäck och tarmar.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 09:37:23 följande:
    Hahaha...

Alltså kanin är typ väldigt segt? Jag älskar det inte. Däremot kan lever vara gott...det finns en torkat kött, som jag inte har en aning om vad det är, som är väldigt gott också.

Kanariefågel!?

Mmm men nej, ingen magsäck, inga tarmar...Kräks hahaha...
    Nej, jag tyckte inte Kanin var segt. Det var helt ok. Faktiskt.

Det jag aldrig trodde jag skulle prova var vildsvin och det var faktiskt en av dom godaste köttet jag har ätit.

Ja, kanariefågel. Det säljs nere i saluhallen här i Stockholm. Är en delikates i landet jag kommer ifrån.......Tillsammans med ris (No shit )

Ja, magsäck och tarmar. Det heter sirab shirdon om jag inte stavar fel nu.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 09:45:40 följande:
    Söderhallarna?
    Ja, just det eller jag tror det. Det som ligger i medborgarplatsen.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...