Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-28 19:41:11 följande:
    Herregud, säg inte att du är en sån?!
    Åååjo, jag är en SÅN! En RIKTIG sån. En sån som ringer när du är mitt i maten/sex/toabesök/nattning av barn/på väg ut/sömn/tittar på ett intressant program osv.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-28 19:46:52 följande:
    Risken finns att jag har uttalat förbannelser över dig och om du har samröre med Tele2, kan jag även ha hotat med helvetet...
    Vi har gjort undersökningar åt Tele2 Men vi är som tur är inga försäljare. Dock finns det en del som tror att vi är försäljare när vi säger att vi gör marknadsundersökning. Och det var en som inte ställde upp på undersökningen för att hon tänkte att den gjorde reklam för ett företag som ville att folk skulle köpa deras tjänster. Duh! Såklart vill alla företag att man ska köpa något från dem och att de ska ha nöjda kunder. Det är därför de anlitar oss för att ta reda på folkets opinion. 
  • Velour
    Velour skrev 2011-05-28 19:50:13 följande:
    Vi har gjort undersökningar åt Tele2 Men vi är som tur är inga försäljare. Dock finns det en del som tror att vi är försäljare när vi säger att vi gör marknadsundersökning. Och det var en som inte ställde upp på undersökningen för att hon tänkte att den gjorde reklam för ett företag som ville att folk skulle köpa deras tjänster. Duh! Såklart vill alla företag att man ska köpa något från dem och att de ska ha nöjda kunder. Det är därför de anlitar oss för att ta reda på folkets opinion. 
    Men vi gör ingen reklam åt företag. Däremot vill vissa företag veta vad folk tycker om deras reklam. Det är skillnad.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-29 21:10:32 följande:
    Alltså, någon. Kommentera bilden. Jag vill inte vara ensam om att bli orolig och få ångest. Eller hon kanske är rent av snygg och ser harmonisk ut?

Ba undrar.

Hamnar helt klart under "dramatic"-looken som blivit så populär.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-29 21:50:58 följande:

">

Har precis hittat denna.
    Stackarn hade inte haft det så lätt under uppväxten, med misshandel i alla dess former. Har för mig att föräldrarna också var JV så en hel del religiös hjärntvätt var nog också med i spelet. 
  • Velour
    Ásgrímur skrev 2011-05-30 09:05:17 följande:
    Jag väntar med spänning på att tråden ska blomma upp på precis det sätt jag misstänker, dvs. att det blir en orgie av inlägg som kretsar kring att svenskar är hemska som diskriminerar invandrare och tar deras jobb. Allt som inte är 50% lika gör svenskarna till oändliga nassar.
    Irminsul i ny skepnad?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-30 10:17:48 följande:
    Gomorron.

Jag mår inte bra. Börjar få panikångest. Hjärtat slår för fultt. Usch....
    Varför?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-30 11:08:25 följande:
    Mmm, har skrivit i gilla-tråden.
    Läste inte ditt svar. Men ok, det lät ju inte alls kul
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-30 14:05:32 följande:
    Nej men två veckor till sen åker vi till Iran och är borta 3veckor och när vi åker tillbaka så har pappa lovat att fixa så han har skickat iväg alla kartonger som ska skickas iväg och det som vi behöver fram till december ska han och lilla syster hjälpas åt och packa upp tills vi kommer tillbaka så det ska nog gå. Just nu ser det hemsk ut hemma hos pappa. Vi sover i vardagsrummet med murar av flyttkartonger runtomkring oss......
    Jag förstår. Ganska rörigt och så, men det är ju bara tillfälligt och tar inte så lång tid att fixa. Det reder sig snabbt ska du se. Samla dig nu
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...