Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-08 11:35:35 följande:
    TheCoopers skrev 2011-05-08 10:44:03 följande:
    hahha du är gullig du !

Men japp så vidrigt så jag saknar ord ! 
    Hehe, jag har uppenbarligen hängt i fel trådar här på FL. Mitt ordföråd är alldelses underutvecklat!

Men det ska bli ändring på det! Flört
    Måste kännas väldigt betryggande att äntligen hamnat rätt!
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 11:51:51 följande:
    Jag tror hon fattar eld när ena foten beträder tröskeln.

Jag gick igenom min gamla mobilis igåris!

Har väldigt många intressanta mms från dig som jag måste blueblooda, nej, tootha, över till lappisen så du kan få ta del av dem.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:02:29 följande:
    Nej jag har ju inte det. Men du inspirerar mig ofta med dina mms, det ska du veta. Du får helt enkelt suga av en till?

Ja men vad har jag mmsat dig då? Det kan omöjligtvis finnas nåt opassande där, det kan jag bara inte tro.
    Sms ser helt sjuka ut när man glömt sammanhanget. På gamla mobilen har jag kvar typ 2 år gamla sms.
    Ett exempel;

"Skägget är i Pressbyrån"
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:10:06 följande:
    Hahaha menar du att jag är skyldig till det?
    Hahahaha nej! Det var min andra bitch Flört.

Nu har jag överfört bilder på ditt morotsstripiga hår, spretande tår under täcket, bara ben på balkongen, din stinkande väska, solbrända tuttar och en bild på min katt som surikat som jag måste visa Druid när han behagar dyka upp.

Tyvärr har jag lika familjeorienterade åtaganden idag och mitt baaarn kommer hem, men multitasking är ju mitt andranamn!
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:18:31 följande:
    Hahahaha.. åh herregud! Jag är så ledsen att jag varit tvungen att deleta allt ditt godis.

Ja du äger verkligen på multitasking... Obestämd Jag har också andra åtaganden idag. En hel del faktiskt. Lite seg bara.
    Ja det är lite oförlåtligt faktiskt.
    Vi får väl se hur jag bearbetar detta.

Nu ska jag hänga tvätt ute (vilket gör mig lika upphetsad varje gång) och typ städa...
    Jag måste söka hjälp för mina fetischer.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...