Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Anton Chigurh skrev 2011-05-12 23:48:11 följande:
    Dom 3 kvinnor jag älskar mest av allt på denna jord är redan mina. Och kommer att så förbli, det känner jag i mitt innersta inre, dom älskar mig villkorslöst tillbaka och skulle dö av bara tanken på någon annan partner än Anton.
    Faktum är att dom samtliga skulle låta sig långsamt torteras ihjäl om nu det otänkbara skulle inträffa. Så det kommer inte hända. Anton har sitt på det torra. Med osedvanlig god marginal.

Nu skulle jag kunna tillägga att han har en stor jävla kuk också. Fast det vore att fara med osanning. Och det är något som aldrig skulle falla Anton in. Att fara med osanning straffar sig i längden, inget att rekommendera alls, se bara hur det gick för Adolf. Hitler då. Det gick åt helvete. Så håll dig för bövelen till sanningen, Jaded.

Nåväl, det är iaf orsaken till mina icke-bekymmer. Vilka dom 3 är vet du säkert redan. 

Speachless! Sån därn polyarmoanaormonogami har aldrig varit min tekopp, men det skulle vara för dig då. {#emotions_dlg.flower}
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-05-12 23:56:38 följande:
    Jag har en kuk, fast det är inte en stor jävla kuk. Men en kuk lika förbannat. Sist jag kollade iaf. Vilket var för 1 timme sen. Ungefär.
    *nyfiken*
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 23:58:17 följande:
    Women!!!

*Rullar med ögonen*
    Psssssssssssssssshhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kliv av de där höga hästarna nu gumman!
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-12 23:58:58 följande:
    Jaded, har du och Bakvänd använt samma bild fast på olika sätt, eller? 
    Hahaha.. det har jag inte tänkt på. Drömmer Bakis är så jävla snygg men det var länge sen man fick se baken på henne.
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-05-13 00:15:28 följande:
    Va i helvete, varför kan jag inte posta med bara en rolig gubbe. Glöm texten i detta inlägg !!!!!

Cool 
    FL diskriminerar ibland emot danskar och annat pack!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...