Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-09-06 15:48:10 följande:

Till Sverige kom de tack vare våra svängdörrar

Jag fattar inte varför dessa överdrifter känns så viktiga för dig? Det är något av ett signum skulle jag vilja påstå.
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-09-06 18:45:10 följande:

Så länge det finns ett getto eller en krigsförbrytare i Svedala så har invandringen misslyckats enligt mig. Hur tycker du att jag överdriver?

Svängdörrar?
    Svensk nationaldag som numer MEST består av somalisk dans och kurdisk mat?
    Jag kan fortsätta... 
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-09-06 18:45:10 följande:

Så länge det finns ett getto eller en krigsförbrytare i Svedala så har invandringen misslyckats enligt mig. Hur tycker du att jag överdriver?

Och vår utrikesminister är sjukt tvivelaktig vad gäller att vara förbrytare.
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-09-06 18:48:09 följande:

De som har råd att ta sig hit har säkert inga problem att få tag i sådana handlingar. Tycker du det är rätt att ta in människor i landet som inte ens kan identifiera sig?

Du vet - folk har inte "råd".
    Man lånar (och nej, inte från banken), man säljer allt man äger, man får hjälp av organisationer, man sparar i flera år eller så jobbar man sig vägen hit helt enkelt.
    När man väl kommer hit, gör man det ofta med absolut ingenting till sitt namn. 

• Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-09-06 18:53:51 följande:

Allt annat jag skriver missar du?

Vadå allt annat? Jag snackade om dina tendenser att överdriva inget annat. Det blir en så löjlig diskussion när man diskuterar med någon som överdriver bortom rim och reson liksom.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...