Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-08-14 00:33:52 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-14 00:28:07 följande:
    Hon skulle tagit kort!!!
    Haha jaaa fan det hade varit guld nu
    Fota är platina, tiga är guld!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-14 00:36:37 följande:
    Nu ska jag sooova
    Godnatt snyggingar!!!

(Jag älskar att alla i tråden är så snygga, vilken annan tråd har det liksom...?)
    Alla trådar med 10-poängare till TS, gissar jag...

Godnatt!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-14 00:44:02 följande:
    Yes - alla utom Bakis.
    Hon har en excellent röv dock!

Vågar inte visa nian på FL då jag icke kan betraktas muslimah if I do so....
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:47:09 följande:
    Ah men röven är ok? Iofs jag har svårt att tro att det står något specifikt i koranen att man inte får visa just arslet.

Jo, det gör det faktiskt... fast iof beror det på VART arsel sitter på kroppen. :P

Då jag faktiskt har arslet placerat där folk har det mest får jag erkänna att religionstillhörigheten är ett svepskäl till att dölja min nuna.

Fritt fram att spekulera: Groda, prinsessa eller nationalist?     
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:48:34 följande:
    Hahahaha nu såg jag framför mig en kvinna i heltäckande slöja fast med fransk öppning
    Förvånad
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:51:44 följande:
    Står det att man ska täcka röven specfikt?

Ja: Täck röven eller brinn!

Eller vänta... hur var det nu..?  
  • Noun

Ingen här när jag har tid! :P

• Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-14 17:01:13 följande:
    Men hej där. Kyss

Heeeej Kyss

Har inte läst om din resa än, men jag ska inatt!
    sumpbävern skrev 2011-08-14 17:02:35 följande:

Visa röven.

Med den attityd bävrarna har i det här landet kunde vi behöva lite Islamisering faktiskt... Flört

Vänta ska jag se om jag hittar den... Jag är säker på att jag hade den här bak någonstans... :P Skäms 
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-14 17:09:47 följande:
    Jepp, så går det när man försvinner från FL under en längre tid. Man missar en hel del. Tungan ute

Ville inte ha den kvar eftersom det var omöjligt att hitta seriösa PM bland alla trista sextrakasserier i boxen. Inte ens de roliga sextrakasserierna kunde väga upp det hela. ;))
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-14 17:14:41 följande:
    Hur är det med dig? Allt väl? När kommer du tillbaka?

Hehe, eller hur?
    Jag har redan övertalat en annan medlem idag att byta avatar idag så kom igen byt du också till din rumpbild.

Jag ska till S på torsdag, och sedan blir jag väl där i några veckor men SEN ska jag hem!!! Längtar efter mina småfisar så jag dör!!!

Du vet väl att det är fortsatt kampanj för kvinnors rätt att köra bil? Jag menar faktiskt FÅ köra bil... :P  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...