Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

hahahaha den här tråden ligger i hetaste debatter och jag läser fel hela tiden, jag läser sd-barn hahaha

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-08-03 19:53:21 följande:
    Äsh, jag orkar inte anstränga mig. Ni får stå ut med stavfel/slarvfel.

Mrs. hittade nudiststranden på google. Tänk att jag inte visste om det. Ska ta med B dit nångång. Lär bli intressant.
    Den verkar helt okej, rätt blandade åldrar och så har jag hört. Har inte varit där själv än förutom i våras när vi promenerade men då var det ju ingen där
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-03 20:47:17 följande:
    Du är inte rätt person att prata om diskussioner på en vuxen nivå ditt avskräde. Undrar när din överaktiva ADHD-hjärna ska förstå att ingen av oss här är nazister.
    Fattar du inte att det är skitkul att kalla dig nasse när du reagerar på det här viset varje gång?
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-03 21:34:37 följande:
    Gaaahaha, nu tror jag snart jag trillar av stolen. I den här tråden har det alltid varit grymt högt i tak vad gäller framförallt sexskämt och annat perverst och sjukt. Nu är helt plötsligt de värsta skämtarna offer, och jag den skyldige.

Jisses, jag svarade bara NG med samma tråkiga humor som hon själv använde.

Ha det bra i framtiden damerna. Glad   
    Du har ingen finess.
  • MrsAssault

Men alltså håller ni fortfarande på och bråkar om mig jag är rörd TILL TÅRAR!

For the record så har jag ingen diagnos haha men jag har heller inte blivit utredd så vem vet??

• MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-03 21:23:39 följande:
    Glöm inte notera att Mrs har "skrikit" oavbrutet på alla killar här. Vad är då problemet?
    Är du alla killar? Och skrikit är väl lite att ta i. Nasse.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...