Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-08-11 19:35:17 följande:
    Asså jag vet inte om det är det, men det är det enda jag kan komma på som har hänt. Kan iofs vara så att han surat över imorse och sen kom på att det är aslöjligt och så drog han till med det andra för att inte verka vara en stor fet tönt
    Säkert så.

Skit i det och gör nå't roligt istället! Skål
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 20:49:44 följande:
    Slickar du preggofitta? Med flytningar och allt?
    Har jag faktiskt aldrig tänkt på... Jag är väl inte lika omtänksam som du kanske...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-13 23:19:25 följande:
    Jag har jobbat på porrklubb samt i stockholms kollektivtrafik. That's it!
    Låter som samma sak. Du är allt för generös. ;)
  • Noun

Jaded Hjärta

Hoppas innerligt du mår fantastiskt! 

• Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-13 23:53:06 följande:
    Det är ungefär samma, man hanterar en massa idioter.

Well, sålänge slutet är gott...
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:03:35 följande:
    Nämen båda jobben är asbra egentligen mycket pengar lite arbete

Ju mindre arbete desto bättre... ;))
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:12:15 följande:
    Ja eller hur, det slöaste jobbet var när jag körde tunnelbana. Det var iofs det tristaste också, men jävlar vad överbetald jag kände mig

Hoppas inte min man säger som du... ;))
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:15:33 följande:
    Kör han tunnelbana?

Nja, när han får chansen jobbar han som tåg...
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-14 00:21:54 följande:
    Den var inte alls dum! Det var sjukt längesen jag såg honom in action jag börjar nog få lite abstinens Tungan ute

Du skulle ha dokumenterat!

;)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-14 00:28:07 följande:
    Hon skulle tagit kort!!!
    Minst!!!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...