Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:06:32 följande:
    Sörja?
    Äh, jag överdriver bara ;)

Life is a bitch and she is hot
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 22:07:56 följande:
    Du, inte nog med att det är kväll, det har dessutom varit grådaskigt och mulet idag.
    Men du är ju här med dina stjärnögon! Jag var ganska övertygad om att du höll koll på muslimerna i Sverige..? *övergiven*
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 22:11:19 följande:
    Muslimerna? Nej de är tämligen ointressanta för mig faktiskt. Det är bara de radikala USA-hatande muslimerna som jag är nyfiken på. Vi kanske borde bygga bomber ihop. Vill du vara med Bakis? Vi kan bli som Bonnie & Clyde. Drömmer
    Jag har ju enligt säker källa (FL) lärt mig det i skolan {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vad då? Är du nice guy nu eller? Tro inte mitt sällskap sätter dig i bättre dager, jag är vän som en nyponros. Oskyldig
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:13:32 följande:
    Åh, känner jag av något här?
    Druid+Bakis? Hjärta
    Det är pälsen...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:15:06 följande:
    Jag tror Druid är såld på dig Bakis.
    Mer hat-kärlek där tror jag, åtminstone från min sida ;)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:15:40 följande:
    Din eller hans? Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Guess! Kyss
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:18:17 följande:
    Det har jag mer eller mindre till dom flesta här på FL.

Endast två personer har fått mina hatkänslor att koka över.
    Oh tack Kyss

Vilka? Du kan viska om du vill.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 22:14:59 följande:

" target="_blank">

Du får ändå inget arvode.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 23:03:51 följande:
    Alltså, jag menar verkligen att min mellanmjölk i mjökpaketet som jag hade i kyskåpet är slut. Skrikandes
    Du kan få av mig Kyss

(NÄR ska dessa infödda börja klara sig själva??? Skrikandes )
  • Noun

Men Druid! Är det en bengal-kisse du har i albumet?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...