Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-16 19:20:29 följande:
    Jag vägde 58kg innan jag blev gravid och 110!!!!!!!! på den bilden (nån vecka innan förlossning). Tycker jag ser ut som en strandad val.
    Haha nejdå, du ser fin ut.
    Mycket av vikten är ju liksom vatten och bebis (well några kilo där) och annat mojs.
    Inte nödvändigtvis fett.
    Gick du ner snabbt sedan?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-16 19:25:01 följande:
    Mmm, tack även om jag har svårt att se det fina.
    Tog två år. Hård diet och träning. Jag toktränade varje dag, gör det fortfarande men inte lika mycket. Är sjukligt rädd att se ut så där igen. Skäms
    Men om man tar bort magen så är du möjligtvis en mullig tjej på bilden men skulle aldrig kalla dig fet!!!
    Där väger du knappast 110 kg?
    Eller suger mina ögonmått?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-16 19:29:01 följande:
    Det är ju det jag säger. Jag ser inte en 110-kilos kvinna på den bilden.
    Mmm fast däremot tror jag att någon som väger runt 110 kan se mycket mindre ut än man tror faktiskt. Beroende på hur mycket muskler man har osv. Fetton som rullar fram börjar jag tänka mig vid 140-150. Innan det tror jag man kan se relativt normal ut. Tjock givetvis, men ej rullande tjock.

Allt är dock relativt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-16 21:55:02 följande:
    Eh?

Vi mobbar. Bara så att du vet.

"Puss, poirot, Jaded, Nice York wrong place, aff, lövet, grätchen är de som mobbas. Sen är det en hög som inte ens vågar öppna käften i samma lilla maffia."
    Jaså?
    Var?
    Jag borde kanske gå och mobba?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-16 22:36:05 följande:
    Tydligen inte här utan på ett annat bajsigt ställe, cafemaze va? Vi utmålas som mobbare och Naoko är vår store ledare.
    Någon aning om vem som hyser dessa ovänliga känslor gentemot oss?
    Jaha ja...

Jag känner inte Naoko, men hon verkar trevlig så jag är...ärad?Solig
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-16 22:42:04 följande:
    Jag tycker det är lite gulligt att vi blir omnämnda i ett sånt brokigt sammanhang med folk vi inte har att göra med och ändå anses tillhöra ett gäng, eller maffia och att vi mobbar någon stackare som hatar FL.

Det är lite sött.
    Ja...
    Men nu ska vi skärpa oss och sluta mobbas tycker jag. Det är inte coolt!!!!!!!!!!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...