Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-10 15:32:17 följande:
    Det gör hon inte när väl motorn har startat. 
    Vill du visa? Tungan ute
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-08-10 15:50:50 följande:

Även NG tar sig en tur ibland

Du är inte mycket för påklätt ser jag. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-08-10 16:04:22 följande:
    Visa? Hur? 
    Du har ingen bild på när motorn är startad, om nu den ovan är en före-bild?
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-08-10 16:18:58 följande:
    Alltså, bild på vem? 
    NG förstås, jag skiter väl i småbrudarna du visade upp.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 16:23:47 följande:
    För att min störda man har varit sur för ingenting hela dan, han pratar inte med mig ens. Jag vet inte vad jag gjort.
    Han tänker väl på annat kanske.
  • Noun

Jag tror inte han har mens, faktiskt... Även om jag hört att mirakel kan ske. ;))

• Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 17:53:03 följande:
    Han har mans
    Aha, det förklarar saken.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 18:30:51 följande:
    Han har redan yngre älskarinnor, hjälper inte
    Äldre älskarinnor då?
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 18:58:38 följande:
    Han hade en 40-taggare förut men hon har stadgat sig, här diskrimineras ingen!

• Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-11 19:12:13 följande:
    Jamen precis, jag har sprungit runt här hela jävla dan och daltat. Och grejen är att jag köper det inte heller för långt innan han klämde ur sig att han var arg på ig själv så frågade jag vad jag gjort och han ba fräste "tänk lite!!!!!!!!!"

Jag "tvingade" honom att komma hem från en kompis med mitt åkkort imorse eftersom mitt passerkort till jobbet låg i samma plastficka, och han var lite missnöjd och tjurig över det eftersom han var trött och det var dåligt väder, men vafan så farligt kan det väl inte vara?
    Förvånad
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...