Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Finns inget bättre än Spotify.
    Jag betalar för det och har det således i mobilen och överallt. Ljudkvalitén är den bästa och jag skulle inte kunna leva utan SpHjärtatify...
    Värt mer än vad jag betalar egentligen...

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-08-13 13:55:57 följande:
    Men förhelvete, jag vill dö nu. Har undvikit alla tidningar och skit hela dan för jag vill inte veta
    Hahaha...mmm...
    Det suger verkligen.
    Q-Tip hade jag också huggit av lillfingret för att se men han har enligt mina källor ställt in.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-08-13 14:03:40 följande:
    Jag har sett prince två gånger förut och det är helt sjukt. Helt sjukt. Första gången var jag 12 och grinade genom hela skiten, andra gången var jag 28 och grinade genom hela skiten
    Ok men då tycker jag faktiskt inte synd om dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nice Girl Wrong Place

Ok, Jaded, jag har mailat dig en invitation...
    Vet ej vad det är bra för, men du kan väl kolla in när du har tid?

Man måste nog dock vara betalande för att göra offline playlists osv, men snart flyttar du till civilisationen och då kommer jag Spotifya dig och du kommer älska det. Så börja med att bekanta dig

• Nice Girl Wrong Place

Fortsätter att hora ut Spotify,
    detta får man för 99 kr i månaden och det är skitvärt det.
    www.spotify.com/se/get-spotify/premium/

Jag brukade ladda ner, har typ 30.000 mp3s på min gamla stationära, men det tog tid, störde mig lite, kvalitén var ibland bajs...
    Med Spotify får jag bra ljudkvalité, för ett bra pris, kan göra offline playlists i min mobil och på min laptop och mycket mycket mer!

*Slickar Spotify i rumpan*

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-13 19:00:03 följande:
    30 000 låtar.....Aj då, eller du har såklart betalat för nerladdningen, för sådant förfall som kallas fildelning hänfalller du väl ändå inte åt, min underbara Maria. Var skulle det sluta isf ???   Rån av värdepå, är min gissning. Minst.

Är det nu så illa att du underlåtit att skicka vederbördig ersättning till Discshop o dyl, ja då lär John Henrik Gustav Pontén snart ringa på. Usch och fy, Maria......
    Fildelning?
    Nej då, jag delar inte.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...