Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-11 10:36:00 följande:
    En av dessa är rätt.
    Druid skrev 2011-05-11 10:37:28 följande:
    Bingo!
    ÅH, NEJ. Snälla säg inte att du är den jag tror du är. Jag som började gilla dig.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-11 11:08:40 följande:
    Fårtestiklar väl? Juhe? Med brunsås.
    Fårtestiklar är gott. Smakat?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 11:52:55 följande:
    Hej. Jag har idag bestämt att jag ska bli en nationalist. 
    Hoppsan

Vad har hänt? Vad ska du bevara i Sverige?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 12:47:46 följande:
    Det där måste jag nog fundera några varv till för att komma underfund med. Min nationalism måste kunna försvaras på ett bättre sätt än nationalism tidigare har kunnat försvaras
    Då säger jag Good luck. Tungan ute
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-11 12:50:46 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 10:00:39 följande:
    Folk ljuger.
    För hemma var vi skogstokiga. Skrek och slogs och slog hål i väggar. Själv hittade jag debattsuget tidigt .Och när jag blev tillsagd ville jag diskutera exakt varför dom hade sagt till mig, att jag tyckte att föräldrarna bara klagar på mig och aldrig på mina bröder,  hur dom borde agera istället, varför jag var helt oskyldig och så vidare, helst i timmar.

Jag har flera minnen där pappa gick och låste in sig på toa för att slippa undan och jag stod kvar utanför i säkert en kvart och fortsatte diskutera problemet fram och tillbaks.
    Tur man har FL och andra vettiga sätt att ta kål på debattsuget nu för tiden...
    Min äldsta tar verkligen kål på en.
    Han ska diskutera ALLT in i mista detalj. Han var 4år när han frågade mig följande:

Var kommer maten ifrån? När jag sa att det kommer från djur och växter så fortsatte det med "Var kommer djur ifrån?", "Var kommer växter ifrån?" Till slut ville jag strypa mig själv.

Sen började han med: "Varför är himmeln blå?, Varför kan jag inte röra himmeln? Varför ramlar vi inte av jorden? Var kommer ljudet ifrån när vi pratar? Varför pratar alla olika språk?"

Det tar ALDRIG slut. Vad man än svarar honom så fortsätter det i all evgihet med nya frågor. *Puh*

Jag brukar ta bilen och sticka iväg då och då på kvällen när maken kommer hem för att få lite lugn och ro. Sen brukar jag meditera i flera timmar innan jag går och lägger mig på kvällarna.  Allt för att rensa hjärnan.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 12:55:57 följande:
    Ja, för fan! Jag behöver all luck in the world
    Fråga Druid när han kommer tillbaka. Han kanske kan hjälpa dig.
  • I Blackrose I

Jag var faktiskt världens snällaste barn när jag var liten. Mamma brukar säga att jag inte alls var jobbig. Lyssnade alltid på mamma, gjorde som hon ville, var alltid en liten oskyldig prinsessa när vi var gäster hos någon (Det är jag fortfarande ).
    Jag tycker att hemma kan barn göra vad fan dom vill men dom ska banne mig uppföra sig hemma hos folk och ute i samhället (Skola, dagis, arbete.....).
    Jag är också även av den åsikten att barn ska få prova allt hemma så man har kontroll över dom.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 13:05:59 följande:
    Vad gulligt!

Jag var en pain the ass och det är jag nog fortfarande.
    Det var/är du väl inte alls. {#emotions_dlg.flower}

Jag kan byta skepnad på bara nån sekund. Har varit på en religiös cremoni, suttit och betet mig helt acceptabelt för att nån timme senare vara hemma hos en killkompis supa, larva mig för fullt och ha värsta tänkbara musiken på. (Jag gillar mångfalden i mig )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 13:13:53 följande:
    Förresten, jag har kommit på en regel som alla måste assimileras till och det är att alla måste prata patois. If you don't då giva jag er på moppo. Ya man!
    giva oss på moppe? (Vågar inte chansa betydelset )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-11 13:14:41 följande:
    Mi no wan no coke no heroin no hasch hasch no amfetamin. 
    Vilken diskussion är du hög på? Tungan ute
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...