Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-07 19:02:45 följande:
    Är det möjligen ett thailänskt hembiträde inblandat i den rätten ???

Och visst är NG en underbar kvinna. Även om hon har uppenbara brister i sin politiska perception.
    Nu smörar du som vanligt, men jag ska låtsas som att vi känner varandra tillräckligt väl för att du ska kunnat uppskatta min underbarhet.
    Känns bra.

Kram!
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-08-07 19:32:23 följande:
    Gjorde jag? Då finns alltså ännu mer skrattmaterial här! Show me
    Många blev bortplockade "Väderhatt" fick ett sedvanligt anfall och började skrika om rasfränder, min udda sexuella läggning och blattar som begår grova brott i Europa medan en galning "goes crazy" i Norge.

Men Rose har ju aldrig uppfattat hans främlingsfientliga tendenser, så mest synd var det att hon inte var här.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-07 19:32:32 följande:
    Det här var bland det slemmigaste och mest världsfrånvända jag läst på länge. 

Inte för att sabba the mood men vari ligger bristerna i hennes "politiska perception"?  
    Är det världsfrånvänt att jag är underbar?
    Tack.

Och jag förtjänade faktiskt det där efter nassattacken. Delen om att jag är underbar alltså.
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-08-07 19:37:28 följande:
    Varför påminner sådant resonemang så mycket om vissa personer i t.ex. Mellanöstern som kallas för...talibaner...! Skriker högst och hatigast.

Tycker att de kunde gå ihop och bilda en egen stat i någon obebodd ö. Och så kan Breivik vara presidenten. 
    Ja helt klart
    Gå tillbaks en sida och se vad han skriver...en eller två sidor...
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-07 19:40:17 följande:
    Ja jag vet inte vad som händer här men det där lät bara bängt. Så trött på alla obildbara bönder som tror SD är guds gåva till Sverige men egentligen inte har några reella uppfattningar om politik eller världen i övrigt.
    Skrikandes
    Eh ok?

Då missade du "väderhatts" lilla utbrott.
    Jag blev försvarad!!!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...