Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-07-30 21:38:19 följande:
    Då är du bara en cm kortare än moi. Visst utan klackar så skulle det nog funka men inte annars men jag förstår att det andra väger tyngre än hans längd.
    Har ett ex som är 193 också haha det var grejer det! Och han efter det var 188 så jag har nog hållit mig i övre delen iaf
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 23:15:48 följande:
    Jag ÖNSKAR jag var ensam hemma.
    Jag önskar också det.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 23:18:59 följande:
    ABBs senaste krav;
    Norska regeringen ska avgå och kungahuset abdikera, innan han snackar.

Haha asbra, men vafan ska han snacka för? Det är väl bara att bura in fanskapet for life.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 23:32:13 följande:
    De vill väl ha ut så mycket info som möjligt...sådan säkerhetsrisk som han är.
    Han ska också ställas tillrätta för varje mord, så en heeel del dokumentation och förhör. Helt sjukt...
    Jo det förstås. Sen måste han väl haft medhjälpare också, åtminstone med bomberna..
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-01 14:18:16 följande:
    hahah nej jag gör inte det .. men sen känns det inte som en pojke heller . Eller du vet .. sådär flummigt så har jag "kännt på mig" med de andra två att de var tjejer på en gång .

Nu är jag helt osäker och vet inte alls ...

Pojknamn tycker jag däremot är svårt ... får sambon som han vill så kommer ungen få namn efter någon fotbollsspelare kan jag tänka mig ..
    Jag kände på mig att den här var en pojke hela tiden, kände mig helt sjuk i huvudet för hur fan kan man känna på sig sånt. Men jag hade rätt.
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-01 14:24:38 följande:
    hahhahaa ja då får man en Diego kanske hahahah

hahah säkert en pojke och en flicka .. därför kluven hahahhaha OMG !
    Jag skulle gärna ta tvillingar! Jag fick till det så jävla sent och vill ha tre barn så det vore praktiskt
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-08-01 15:55:17 följande:
    hahah joo men det är ofta så jag brukar alltid tippa på samma kön som mamman säger att det är . Jag tycker det blir rätt väldigt ofta !
    Ja den är ju en del av ens kropp så det är klart man kanske kan känna sånt
  • MrsAssault
    Dagens facebookstatus: 

Nog för att jag lider med barnen i Afrika som svälter nu, men hur jävla smart är det att skaffa barn när det INTE finns mat???

Jag tror någon är påväg att ryka från min kompislista...

• MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-02 16:54:02 följande:
    Hur svarade du på frågan då?
    Jag skrev typ (minns inte exakt och kan inte kolla eftersom han är borttagen nu) "Ja de borde ju bara gå till kliniken och göra abort. Seriöst, hur tänker du?"
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-08-02 17:10:21 följande:
    Var det allt du gav honom???
    Nej det var det inte, sen var det en massa andra som förklarade för honom att det kanske inte är ett fritt val som det är för oss osv och då skrev han typ "okej folk som blir våldtagna men om man skaffar barn när det inte finns mat är man egoist och idiot" och då plockade jag bort honom bara.. orka diskutera yo
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...