Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-12 16:43:52 följande:
    ASG Snacka om missförstånd från min sida! När du skrev "käkar lever" trodde jag att du menade dina käkar och att du hade tuggat så mycket att du hade ont, att de lever alltså, därav "käkar lever".

Hur fan kunde jag tänka så fel?  
    Skål
  • Jäjd

Velour skrev 2011-05-12 16:48:13 följande:
    Grattis!
    Bilden ville verkligen ligga ovanför Velours namn, jag vet inte varför men jag testade 7 ggr. Se det som ett omen?
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 16:53:53 följande:
    Hahahahaha!!!

Nej vi är inte älskare, vet inte varför hon är så kryptisk, hon vill väl att folk ska tro det (love you jäjdäd).
    Alltså jag älskar dig men jag vill inte gnugga mutta med dig Jag vill inte göra det alls just nu för jag har mens.

Jag har bloggat om vår kärlek ju! Hur den uttrycker sig och såna intima grejsimojser! Men sen kan ju inte jag rå för att folk är oanständiga pervon som vill se oss hångla och slicka bryggor och sånt därnt.
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-12 16:59:19 följande:
    Hope not! Fick upp tanken på att nån skar mig så jag förblödde ihjäl. Nu måste jag bli troende eller nåt...
    Mmmm men lås in dina döttrar, bara så att du kan vara säker på att ingen ska disrespect ´em!
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-12 17:00:45 följande:
    Haha, inte jag! Men då jag ändå fick alla de här tankarna var ju ditt fel!!! Så som du beskrev er relation
    Saken är den att jag kan inte beskriva min relation till Nice Girl. Den är så sjukt komplex! Men hon är bästast bäst, så är det bara!
    Skulle säkert dö sakteliga utan henne. Och jag säger ju inte att hon är jobbig att titta på precis, om jag bara gillade salt sill... Drömmer
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-05-12 17:03:23 följande:
    Ja, precis. Stackars oss som inte fick någon bra uppfostran av våra föräldrar, annars hade det blivit anständiga kvinnor av oss i dag. Så mycket som vi fick visa oss ute. Kan ju fan inte vara hälsosamt!
    Rynkar på näsan

Ska köpa kyskhetsbälten utan möjlighet till parole till mina barn. Döttrarna alltså.
  • Jäjd

Alltså var är Druttis för i helvete?! Har han kidnappats av en skock blattar och tvingas utstå nån slags ofrivillig kulturberikning genom att lyssna på Beyoncé utan möjlighet att fly?

Wazz gåin´ånn?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...