Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-07 17:34:50 följande:
    Det finns en orsak att vi åker till Thailand. Tre av mina grannar har varit i Grekland sista månaden, hysteri?

Vad skrämmer dig med att folk vill åka till Thailand? 
    Skrämmer mig?
    Jag sa att jag inte vill åka och allt började med att du dissade nakenbad i Grekland med mig.
    Som man bäddar får man ligga. Sumpis.
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-07 17:37:09 följande:
    Man gör som man vill men jag hade haft svårt att slappna av med 1 miljon pedofiler strosandes omkring med sina små lovers när jag har semester .

MEN alla gör som man vill. Dessutom är jag lite allergisk mot charter , all inclusive och allt annat sånt ...
    JAG MED!

Om man reser ska man inte resa charter. Man ska hitta ett eget litet ställe att hyra, kolla efter de billigaste flygbiljetterna (såvida man ej ska flyga långt, då kanske annat spelar in...) och snickra ihop sin egen grej.

Orka gå av planet och springa till bussen med "APOLLO" klistrat över sig och reseledare på crack.

Men så är jag också lite bitter för att det var överdrivet längesedan jag reste
    Så jag tar vad som helst just nu
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-07 17:42:24 följande:
    Precis !  Jag älskar det ! och alla sa att " du kommer sluta med det när du får barn " ....  men det gjorde jag såklart inte . All inclusive har jag ALDRIG fattat . Bekvämt ja ? Tråkigt ja ?

Köp biljett , boka något litet familjeägt hotell , hyr bil och se dig om i landet Mitt tips!
    Japp Japp Japp.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...