Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-24 00:30:03 följande:

Snälla NiceGirl, kom hit.

Jävla virrig du är, jag är inte NiceGirl. Som sagt- Gå och lägg dig!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:32:04 följande:
    Nä, jag pallar inte. Kan det vara mödomshinnan som spökar i din näthinna? (där fick jag till det)

Geten då? 
    Vad hette det för nåt sa du? Det ringer en klocka om svunna tider...

GOT IT! Snart kräks jag. 
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Ernst Hugo skrev 2011-07-24 00:33:50 följande:

Får man komma in och svara på den frågan utan att verka provocerande med endast gott uppsåt?Drömmer

Nej. Ska du svara måste du provocera, åtminstone om du vill mig gott. Drömmer
  • Noun
    Ernst Hugo skrev 2011-07-24 00:38:22 följande:

OK, synd tänkte att jag kunde svarat på frågan annars helt On Topic och rakt på sak men har inga ambitioner att provocera idag Solig

Aha, stackars mig.Tungan ute
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:39:54 följande:
    Ja, det låter religiöst...

Äh, jag har aldrig prövat det men det låter utsökt.

Vad? Spya? Kräks

Du är ett riktigt litet pervo, och det i så unga år. Foten i munnen 
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:40:36 följande:

Nej, det märkte jag rätt snabbt. Du är inte ens en billig kopia.

Fan vad trist du är. Inget sväng?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-07-24 00:44:05 följande:
    Bakis! Hjärta

Här så ofta jag kan. Drömmer

Jaded Hjärta
    Min kväll räddad!    
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:47:41 följande:
    Nä, mödomshinne-snacket.

Ja, getmjölk i kaffe - vad kommer härnest? Jag börjar nästan bli rädd för mig själv!

Religiösa spyor? Nu är jag rädd.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-07-24 00:51:50 följande:
    Du är så saknad. Här är det bara en massa skitfolk annars.

Ja, vad har hänt med tråden?

... och var är min hatade not-älskling (icke)nazisten? Avstängd igen?  
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-07-24 00:56:55 följande:
    Han finns kvar... i någon skepnad.

Tråden är tagen i fel hål tror jag. Jag har ingen koll här längre men vissa blev våta i trosan när Sumpbävern kom tillbaks för att försöka slicka bäver här och jag vet inte vad som hänt egentligen.
    Beklämmande är det iallafall.

Ja och Fisen är här nu ser jag. Undrar hur han mår nu för tiden? Om han växt som han ska, gått upp i vikt som han ska och såna grejer?

Alltid lika spännande att se vilket sorts djur jag är gift med vid nästa besök. Får väl se om någon hund dyker upp och säger hej.

Själv blev jag tagen i fel (eller var det rätt?) hål och blev våt i bävern helt utan sump. Stämmer det att ju större idiot desto halare tunga?  

Fisen tar sig. Ungar behöver vägledning vet du. Drömmer

Ska vi adoptera honom och dra till Haiti?Hjärta      
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...