Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-22 00:02:21 följande:
    Jo det gör jag också men what the hell. Jag kommer må tusen gånger värre när jag får mina abstinensbesvär så jag röker hellre.
    Hur många röker du per dag? Här är det tal om max 7-8stycken per dag.
    Jag får inga abstinesbesvär. Längre. Min kropp har helt på egen hand utvecklat en sorts äckelkänsla så jag röker högst 2 om dagen. Ibland går det flera dagar mellan rökningarna också. Men ändå har det varit svårt att lägga av HELT och HÅLLET...
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 00:03:22 följande:
    Jag tycker inte det...
    Okej
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:06:01 följande:
    Han är mannen din mamma varnade dig för!
    Är han religiös?!?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-22 00:06:37 följande:

Jag måste logga ut. Maken ropar men några funderingar som jag tycker är intressant är: Tror ni det är lättare för "blattetjejer" att komma överens med ND/SD-killar än om det var tvärtom?
    Varför är det svårare för "blattekillar" att komma överens med ND/SD-tjejer?
    Jag gick ju som bekant skolan i en jävla byhåla där majoriteten av invånarna var rasister men efter ett tag så var det "okej" mellan mig och killarna men jag har aldrig sett en "blattekille" kunna föra en normal diskussion med en rasisttjej. Varför?

Därför att killar har ett ägarbehov och då kan inte rassetjejerna bedra den patriarkala rasistgruppen medan samma rasistkillar får göra vad de vill. Så det så.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:09:02 följande:
    Jag tror han tror han är Gud.
    Jaha, som mitt ex alltså. Tja, been there done that. Det är bara att låta dem hållas. Tjalalalaaaa

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:13:25 följande:
    Slutligen tröttnar de små krakarna och somnar sött.
    Men du, önskar du inte att det vore tvärtom, att de vaknade istället?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 00:17:00 följande:
    Vad sött det är när ni snackar över Druidens huvud
    Fast jag pratar bara om fenomenet att känna sig som en gud Drömmer Iiiiiingen som inte tänker så behöver ta åt sig
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 00:23:17 följande:
    *Tar ett glas vin och ser alla kvinnor rusa till Druids galleri*
    Not me. Har varit där en gång förra veckan så jag orkar inte gå dit igen. Särskilt inte som det är HOCKEYbilder upplagda.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 00:29:19 följande:
    Velour skrev 2011-05-22 00:28:02 följande:
    Not me. Har varit där en gång förra veckan så jag orkar inte gå dit igen. Särskilt inte som det är HOCKEYbilder upplagda.
    Men shit då.

Last woman standing. Like I said.
    Jag?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 00:37:37 följande:
    JAG!
    Eller huuuuuuur! Du har varit inne och tittat fler gånger än mig. Så det så! Nog är det JAG som att stått på samma grund the whole time!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...