Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 19:39:10 följande:
    Precis.
    Hennes syrra hade väntat, hennes son är nu 7 och hon pallar ej att göra det så det kommer aldrig bli gjort haha...

Jag tror det ändå är lungt. Min son är rätt ok trots förhud.

:P
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-23 23:27:54 följande:
    Jävla könsstympningar.  Ska ni inte hylla "omskurningar" på tjejer också? Bort med klittan bara... Det kanske ser bättre ut?

Well, det du snackar om är inte omskärelse av flickor utan könsstympning av flickor. Jag har aldrig mött en man utan kuk, men jag skulle gissa att sexlivet blir brutalt lidande för en tänkt könsstympad man.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-23 23:34:55 följande:
    Jag trodde väl inte det.

Behöver och behöver... Den är bra tillhands när man spelar skinnbanjo utan glidmedel.

Håller med, man blir redigt torr i munnen av att slösa saliv också under käkvilan.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-23 23:38:46 följande:

Nu vill jag höra måtten

15 i diameter och 30 lång gissar jag- eftersom du är en FLare.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-23 23:37:19 följande:

Berätta istället vilket syfte de inte har

Så länge finns jag inte i livet.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-23 23:44:19 följande:
    Är det kvinnliga könet endast bestående av en klitta (den synliga delen)? Bristfällig jämförelse...

Jag menar bara på att det är principiellt fel. Förhuden är också en könsdel och blir då också en slags "könsstympning", inte sant?

Jo visst du. Eftersom kvinnor även har slida blir kvinnors sexliv inte brutalt lidande av att klittan kapas- eller vänta lite...

Oavsett vad du anser är principiellt fel eller inte är omskärelse inte könssympning. Vill du debattera mot manlig omskärelse föreslår jag att du gör just det och inte benämner en sak med en annan.  
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 23:47:44 följande:
    Tröttnat på er.

Är jag så tråkig? Rynkar på näsan
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-23 23:46:16 följande:
    Ja, du ser...

Och du menar alltså fortsatt att omskurna män önskar förhuden tillbaka? Drömmer
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-23 23:44:33 följande:
    Fy fan, folk är trögare än jag trodde.

Två varv till så är du ikapp! Du kan!
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-23 23:56:02 följande:

Och du är bara allmänt snurrig. Vad vill du egentligen säga?

Att omskärelse inte är detsamma som könsstympning- simple! Inte på män, och inte på kvinnor.

Begrepp och begrepp, vet du!  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...