Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-02 20:56:08 följande:
    Inte på något vis. Det som hände är ändå bland historiens värsta hemskheter. I stil med kommunisternas utrotning etc.
    Ok.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-08-02 20:58:19 följande:
    Alltså jag har inte tyckt någonting egentligen, men ingen av dessa dårar har någonsin skrivit ett vänligt ord till mig oavsett vad som diskuterats. Jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska göra, jag har ingen lust att ta en massa skit bara för att du säger att de är reko.
    Jag tror att de inte förstår dig.

När du kommer in och skriker på ditt eget charmiga sätt, fattar jag dig.
    Du är skön, humoristisk och har en jargong man måste känna dig lite för att förstå.

Du bara är och om man inte har tid eller lust att fatta det så gör man det inte. Jag hade tid och lust och jag gillar dig.
  • Nice Girl Wrong Place

Aja, jag gillar iaf precis alla i tråden på ett eller annat sätt.

Hur fuckin svårt ska det behöva vara?

Den enda gången jag uttryckt direkt ogillade var när snubben jag nämnt för många gånger ikväl huserade i tråden och snackade om rasförräderi och annat najs.
    Men honom gullades det mer med än vad det någonsin kommer gullas med tån och sumpis.

Jag får det inte att gå ihop någonstans.

• Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:20:34 följande:
    Precis sånt politiker och media lär ut till den icketänkande delen av befolkningen (speciellt stalisten Ohly) "var på svinen från SD hela tiden" " nu får vi använda oss av utomparlamentariska metoder" 

När folk med grav ADHA och Tourettes syndrom (MRS) får läsa sådant så blir det som det blir.  
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:20:34 följande:
    Precis sånt politiker och media lär ut till den icketänkande delen av befolkningen (speciellt stalisten Ohly) "var på svinen från SD hela tiden" " nu får vi använda oss av utomparlamentariska metoder" 

När folk med grav ADHA och Tourettes syndrom (MRS) får läsa sådant så blir det som det blir.  
    FAN JAG TRYCKTE PÅ FEL TUMME FÖRRA GÅNGEN!!!!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...