Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-02 09:34:06 följande:
    ja ja ... jag sitter ju inne ... men KUL för er andra

Sen blir jag lite solskygg när jag är gravid ... vill helst sitta i skuggan med pensionärerna !
    Hahahaha mmm jag har intagit min position på balkongen, men ska snart ta en liten promenad.

Skuggan med pensionärerna funkar ju det också
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså, jag har de senaste dagarna fastnat i den här tråden om män som slåss om kvinnor.

Allvarligt görlfränds; Inte skulle ni bli kåta av att två snubbar rent fysiskt pucklar på varandra för er skull, OM er. En slags...fight of the fittest liksom, där kvinnan enligt TS, väljer den starkaste.

• Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-02 11:50:01 följande:
    snarare väldigt avtänd !
    Visst?

Självklart är det nice att ha en man som man ibland kan känna sig lite beskyddad av, det vet jag att alla kvinnor inte heller håller med om, men jag kan straight up säga att jag finner det sexigt med bredaxlade män som skulle kunna om det behövdes.
    MEN!
    Det finns massor av undantag och det allra viktigaste är faktiskt att han inte SLÅSS. Inte ens om en man greppar mina tuttar vill jag att han ska smälla till honom.

Jag vill att han ska ha sådan kaboom och umpf, samt utvecklat ordförråd, att han med lätthet ska kunna trycka ner den andre mannen, möjligtvis rent fysiskt försvara mig, men inte en käftsmäll.

Men att två män rent fysiskt SLÅSS OM MIG?
    Jag skulle finna båda två patetiska.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...