Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-07-01 21:57:56 följande:
    Ja jag kollar bara rapetube
    Ok, kan inte hjälpa dig med resten heller...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-07-01 22:01:08 följande:
    Såg en grym porrfilm förut dock, "Straight to the A", det var BARA analsex. Inget slick eller sug eller nånting och det  enda vaginala samlaget var när snubben råkade stoppa in den i fel hål
    Då var jag inte helt off då.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 22:02:29 följande:

Det funkar ju. skönast utan plast tycker jag, men det är väl en smaksak... Speciellt efteråt.
  • Noun

Jag har öl!

• Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 22:06:00 följande:
    Ja givetvis utan plast.
    Jag gillar hur du tänker. Det skrämmande är kanske att jag tänker det på riktigt.
    Skrämmande för vem, och vad är på riktigt? (Har knäckt första ölen)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 22:13:48 följande:
    Jag är sofistikerad, jag har vin!
    En definitionsfråga
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 22:23:30 följande:
    Gurkan smakar bra efteråt.
    För vem?
  • Noun
    Väderhatt skrev 2011-07-01 22:39:41 följande:
    Skryter? Jag är helt oskydligt anklagad av dig. Har du lärt dig av . . . Mugabe höll jag på att skriva men det var ju onekligen lite fel, hmm ja just det, Mubarak!??
    Jag känner inte honom, nämn någon annan du rövknullat!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 22:42:29 följande:
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaahahahah ahaHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

AHAHAHAHAHAHAHAHA!
    Smakar fint! Du alltså! Drömmer
  • Noun
    Väderhatt skrev 2011-07-01 22:50:48 följande:
    Jag låtsas som att du aldrig skulle skriva något sådant om du var nykter. Obestämd
    Vad som nu får dig lite hårdare är bra... Kyss
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...